ارسال پیامک زماندار

ارسال پیامک زماندار

2 دیدگاه

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین درباره ارسال پیامک زماندار  و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی صحبت کنیم همراه ما باشید.

چرا تابان اس ام اس؟

در سایت تابان اس ام اس شما می توانید از مزایای مهم پنل پیامکی نظیر :

ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و… استفاده کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به شما کمک می کند تا بتوانید برای مخاطبین خود پیامک انبوه ارسال کنید و تیم متخصص تابان اس ام اس در این خصوص آماده همکاری با شما هم وطن عزیز می باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offtimely استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

چرا از تابان اس ام اس پنل پیامک بگیرم؟

1- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

2- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

3- ارسال سریع پیامک در کمتر از 10 ثانیه برای اتصال به وب سایت

4- لیست شماره های مشتریان دفاتر بیمه به تفکیک سن و جنسیت

5- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان از روی نقشه

6- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

ارسال پیامک زماندار

امروزه استفاده و ارسال پیامک زماندار زندگی را منظم‌تر و در عین حال پیچیده‌تر کرده است. ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! می توانید امتحان کنید.

  • امکانات پیامک پاسخ زماندار
  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • خط خدماتی اشتراکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل پیامک برای شما ارسال می‌گردد
  • سرویس اعتبار سنجی OTP
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دائمی همراه اول سراسر کشور
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سراسر کشور
  • ارسال پیامک فعالسازی
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی سراسر کشور
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت در سراسر کشور

اس ام اس زماندار چیست؟

در دنیای دیجیتال امروزی، بسیاری از مناسبت‌ها از طریق گوشی همراه به اطلاع افراد رسانده می‌شود و یا به آنها تبریک گفته می‌شود. برای کسانی که جذابیت دنیای دیجیتال را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند، لذت قرار گرفتن در این دنیا و استفاده از آن هم برای آنها جذاب بوده است. برای بهره بردن از ابزاری که در دنیای دیجیتال از طریق ارسال اس ام اس‌ زماندار جهت ایجاد یک فضای رمانتیک مثل ارسال پیامک تولد تبریک جشن تولد و یا هر مناسبت دیگری راه پیدا کرده است باید کمی وقت گذاشت و آن را یاد گرفت.آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد تابان اس ام اس به شما استفاده از پنل ارسال تماس صوتی می باشد.

اس ام اس زماندار را چگونه بفرستیم؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که اس ام اس‌ زماندار را چگونه بفرستیم؟ در پاسخ به این افراد باید گفت همه چیز از طریق یادگیری امکان‌پذیر خواهد بود. پس از یادگیری این ابزار متوجه خواهیم شد که تا چه حد می‌توان با استفاده از این ابزار، با صرفه‌جویی در وقت، ارتباطات دوستانه خود را حفظ کرده و به تمام اهداف خود دست یافت. امروزه شرایطی فراهم شده است که تقریبا تمامی مردم می‌توانند با استفاده از اس ام اس به راحتی برخی کارهای خود را انجام دهند.

شاید افرادی باشند که از خود بپرسند کاش پیامک‌های زماندار نیز وجود داشتند تا با تنظیم آن بتوان برخی اوقات دوستانه یا برخی مناسبت‌های تقویمی را به خاطر سپرد و از این طریق روند انجام کارها را راحت‌تر کرد. این دوستان عزیز اگر اندکی تحقیق کنند متوجه خواهند شد که این امکان فراهم است و فقط باید نحوه ارسال اس ام اس‌ زماندار را بدانند. برای یادگیری اینکه چگونه اس ام اس‌ زماندار ارسال کنید با ما همراه شوید.آیا میدانید ارسال BTS چیست ؟ برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید.

بهترین برنامه‌های ارسال پیامک زماندار

برای پیامک زماندار در گوشی‌های اندروید باید از برنامه‌های زمان‌بندی پیامک استفاده کرد. برنامه‌هایی که در زمینه ارسال اس ام اس‌ زماندار استفاده می‌شود مختلف هستند. برنامه Scheduled یکی از برنامه‌هایی است که از طریق آن می‌توانید اس ام اس‌های خود را زمانبندی کنید و در زمان مورد نظر برای دوستان و یا مخاطبانتان به طور خودکار ارسال شود. برنامه Scheduled قابلیت این را دارد که برای دیگر پیام‌ رسان‌هایی که با اینترنت کار می‌کنند مثل تلگرام و واتس آپ نیز کار کند.شما با ارسال مشاغل کل کشور به تفکیک استان ها می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار در اندروید چگونه است؟

برای ارسال اس ام اس‌ زماندار از طریق برنامه، ابتدا نرم‌ افزار را بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه ارسال اس ام اس‌های زمان‌دار بسیار آسان است. برای کار با این برنامه ابتدا متن مورد نظر خود را در آن وارد کرده و مخاطب مورد نظر را از لیست مخاطبان گوشی انتخاب می‌کنید و زمان مورد نظر مثل تاریخ تولد وی را برای ارسال پیام تنظیم می‌کنید. پس از آن برنامه Scheduled دو گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد.

1- اینکه پیامتان در تاریخ مورد نظر ارسال شود.

2-اینکه در زمان مورد نظر به شما اعلام کند که قصد دارید پیام را با کدام پیام رسان ارسال کنید.

به این شکل اگر گزینه اول را انتخاب کنید پیام مورد نظر تنها برای اس ام اس‌های زماندار کاربرد خواهد داشت و برای پیام‌ رسان‌های دیگر کار نخواهد کرد.

اما اگر گزینه دوم را انتخاب کنید این پیام برای هر یک از پیام‌رسان‌هایی که شما انتخاب کنید قابلیت کاربرد خواهد داشت. بهتر است تلفن را بر روی گزینه اول تنظیم کنید زیرا بسیار از افراد هستند که به اینترنت وصل نیستند اما امروزه تقریبا همه افراد از اس ام اس استفاده می‌کنند.برای دانستن نحوه ارسال پیامک از طریق فایل متنی  با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قابلیت های ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار :

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که این برنامه دارد این است که می‌تواند پیام را تکرار کند. با این توضیح که نیازی نیست که یک اس ام اس یا پیام را که می‌خواهید چند بار بفرستید، چند بار بنویسید، زیرا برنامه مورد نظر، گزینه‌هایی دارد که می‌تواند چندبار از همان متن استفاده کند.

این نرم افزار قابلیت نصب برای سیستم عامل ios در آیفون را هم داشته و از اپ استور نیز قابل دسترسی است. اگر قصد داشتید این برنامه را بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید و از آن برای ارسال اس ام اس ‌های زماندار یا دیگر پیامک‌ها استفاده کنید می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی اندروید دانلود کنید.با انتقال پیامک های دریافتی به URL پنل تبلیغاتی خود را اختصاصی کنید با ما تماس بگیرید.

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار در ios چگونه است؟

برنامه scheduled بر روی ios نیز قابل نصب است. این رابط کاربری به فرد امکان می‌دهد که پیام‌های پیش‌نویس شده خود را زمانبندی کرده و آن را با استفاده از ابزار پیام ‌رسان، ارسال کنید. در این روش، بر روی گزینه create massage تایپ کنید.

پس از آن بر روی گزینه To Whom کلیک کرده و از لیست مخاطبین، گزینه یا گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کند. سپس از طریق گزینه When تاریخ و زمان دلخواه خود را تنظیم کند.

وقتی زمان ارسال پیام فرا برسد با یک نوتیفیکیشن پیام به شما یادآوری خواهد شد. با انتخاب send with ابزار پیام رسان انتخاب شده و پیام را ارسال می‌کنید.

بسیاری از افراد نیز هستند که به دنبال نصب برنامه یا نرم‌افزاری جهت ارسال پیامک زماندار هستند اما نمی‌توانند با گوگل پلی ارتباط برقرار کنند. این افراد که معمولا از طریق بازار برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود می‌کنند برای پیشبرد کار خود از نرم افزار تایمر SMS استفاده کنند. این نرم افزار نیز یکی دیگر از نرم‌افزارهای ارسال پیامک زماندار است که از طریق وارد کردن پیام در آن و تنظیم تاریخ ارسال آن، مورد استفاده افراد برای ارسال پیامک زماندار خودکار قرار می‌گیرد.یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیامک  می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار از طریق پنل پیامکی

پنل پیامک یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که امکان ارسال اس ام اس زماندار را برای افراد علاقمند را از طریق اینترنت فراهم می‌کند و امکانی را با عنوان پیامک مناسبت دارد که با استفاده از آن می‌توان برای یک تاریخ خاص و زمان خاص پیامک ارسال کرد. به عنوان مثال از طریق پنل پیامک می‌توان برای دوستان خود، اس ام اس تولد ارسال کرد.

با این توضیح که نام فرد یا لیست مورد نظر دوستان خود به همراه تاریخ تولد آنها وارد می‌شود و پیام طوری تنظیم می‌شود که در تاریخ مقرر پیام ارسال شود.آیا از ارسال پیامک نظير به نظير تابحال استفاده کرده اید؟

ارسال پیامک زماندار با تابان اس ام اس

برای ارسال اس ام اس زماندار با تابان اس ام اس، ابتدا گزینه درج ارسال جدید را کلیک می‌کنیم تا صفحه باز شود. سپس عنوانی برای آن انتخاب می‌کنیم. شماره مورد نظر را وارد کرده و متن پیامک خود را تایپ می‌کنیم تا در صورت تمایل، تیک عبارت ارسال به صورت فلش انتخاب شود.

گیرندگان پیامک را از طریق کادر، دفترچه تلفن، فایل اکسل و فایل متنی مشخص می‌کنند. اگر یک بار قصد ارسال پیامک را دارید روی یک بار ارسال، کلیک کرده و تاریخ مورد نظر را برای آن تنظیم می‌کنید. بعد از آن بر روی گزینه ثبت کلیک کنید و منتظر شوید تغییرات ثبت شوند.

بعد از این مرحله، یک رکورد ایجاد می‌شود که برای ویرایش پیام می‌توانید از آن استفاده کنید. این مورد برای ارسال به صورت یک بار است. اگر ارسال به صورت دوره‌ای تنظیم شده باشد در همان زمان وضعیت ارسال به انجام شده تغییر می‌کند.آیا می دانید کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟ و در چه زمینه ای استفاده می شود؟

نقش اس ام اس‌های زماندار در جامعه امروزی

جالب است بدانید امروزه کاربرد این نوع از پیامک توانسته است محدوده وسیعی را در بر گیرد. این محدوده می تواند شامل افراد رده بالای جامعه مثل ریاست جمهوری برای تبریک سال نو به مردم کشور خود تا اعلام پیش‌بینی یک حادثه غیر مترقبه مثل سیل توسط هواشناسی عمومی تا تبلیغ یک کالای خاص در یک زمان خاص برای مشتری باشد. توجه داشته باشید که این پیام می تواند یک تبریک رمانتیک سالگرد ازدواج از طرف یک فرد به همسرش به طور خصوصی متنوع و متفاوت باشد.

این نوع برنامه و نرم‌افزار همچنین برای افرادی به کار می‌رود که قصد دارند رویدادهای خاص را به خاطر بسپارند اما به دلیل مشغله زیاد این کار برای آنها امکان‌پذیر نیست. این افراد ممکن است مشاغلی داشته باشند که به خاطر سپردن برخی از رویدادها برای آنها اهمیت زیادی داشته باشد به این صورت استفاده از این نرم‌افزار برای ارسال اس ام اس‌های زماندار برای آنها کاربرد زیادی داشته و در سهولت پیشبرد کار آنها موثر خواهد بود. بنابراین این نرم‌افزار می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد.برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید پنل پیامک مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

مزیت ارسال پیامک زماندار:

افرادی نیز هستند که دوستان بسیار زیاد و مخاطبان مهمی دارند که ارتباط با آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. این افراد برای به خاطر سپردن تاریخ اعیاد و مناسبت‌های مختلف برای ارسال پیامک، می‌توانند از این نرم افزار جهت ارسال اس ام اس‌های زماندار استفاده کنند و به دوستان و مخاطبان خود تبریک بگویند.

دسته دیگر انسان‌هایی هستند که در روابط خانوادگی خود برای به خاطر سپردن لحظات مختلف افراد خانواده و مناسبت ‌های  آنها، ارزش خاصی قائل هستند و جهت ارسال اس ام اس‌های زماندار خود برای تبریک روزها و مناسبت‌های خاص زندگی خود از این نرم افزار پرکاربرد استفاده می‌کنند.شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید .

نتیجه گیری

استفاده از ارسال پیامک زماندار برای اهداف شخصی یا استفاده در کسب و کار باعث نظم دادن به فعالیت‌های ما خواهد شد.  با استفاده از این نوع پیامک‌ها دیگر نیاز نیست که از سر رسیدهای سالانه یا یادداشت برداری برای انجام وظایف خود یا محول کردن وظایف به دیگران استفاده کنید که درصد خطای بسیار بالایی دارند. استفاده از پیامک زماندار کمک میکند تا در دقیق‌ترین زمان ممکن پیامک‌های خود را به منظور یادآوری، انجام وظایف یا اطلاع رسانی ارسال کنید.امروزه انتخاب بهترین پنل اس ام اس برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offtimely استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس

 با کد تخفیف offtimely از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

 

دیگران مطالب زیر را نیز مشاهده کرده اند:

ارسال پیامک تبریک

ارسال پیامک اخطاریه

ارسال نظیر به نظیر

افزونه تایید شماره موبایل وردپرس

نظر سنجی پیامکی

ارسال پیامک کدپستی

ارسال پیامک کدپستی همراه اول

وب سرویس احراز هویت پیامکی

ارسال پیامک انبوه با موبایل

سامانه پیامک سفید

سامانه مدیریت کاربران

ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت

ضبط صدا برای ارسال پیام صوتی

دستگاه دایرکت

فاکس اینترنتی

چگونه خط خدماتی دریافت کنیم ؟ 

اس ام اس انبوه مخابرات

samane sms

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب بعدی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...