خرید سامانه پیامکی ارزان

ارزانترین پنل پیامک

دسته بندی:
0 دیدگاه

برای تهیه پنل پیامک یکی از بزرگترین نگرانی های صاحبین کسب و کار پیدا کردن ارزان ترین پنل پیامک است. در این مطلب ویژگی های تابان اس ام اس و دلیل اصلی ارزان بودن این پنل پیامکی که همان سود کم فروش زیاد می باشد را شرح میدهیم

خرید پنل اس ام اس ارزان

همه ما دوست داریم لذت خرید ارزان قیمت را تجربه کنیم. فرقی نمیکند چه چیز باشد اما ارزان بودن همیشه ملاک ما ایرانی ها بوده و هست. اما باید دقت داشته باشیم همیشه هر ارزانی بی حکمت نیست و ممکن است هزینه کمتری پرداخت کنید ولی احتمالا جنس بی کیفیت و نا مرغوب خریده اید که در نهایت مجبور می شوید مجددا برای خرید کالای بهتر هزینه کنید. پس عملا هزینه را دوبار پرداخت کرده ایم.

چرا تابان اس ام اس جز ارزان ترین پنل های پیامک است؟

ما در تابان اس ام اس، به‌ جای سامانه پیامک ارزان قیمت یا پنل اس ام اس رایگان با قیمت منصفانه در سامانه پیام کوتاه موافقیم و معتقدیم که قیمت‌گذاری در سامانه پیامکی باید به صورت منصفانه انجام شود تا حقوق مصرف‌کننده رعایت شود و شرکت‌ ارائه‌‌دهنده خدمات پیامکی قدرت لازم برای پشتیبانی و آپدیت مداوم نرم افزار را داشته باشد، اگر از افرادی که سامانه پیامک رایگان تهیه کرده‌اند نظرشان را بپرسید، حتما از تجربیات تلخشان با این شرکت ها به شما می‌گویند. ارزان تر بودن یا نبوده پنل ها نسبت به هم دلایل متعددی دارد که بهتر است قبل از خریداری یک پنل به آنها دقت شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 5 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offbuy استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس

تعرفه ارسال پیامک ارزان

توجه داشته باشید که یک پنل پیامکی ارزان نسبت به یک پنل با قیمت بالاتر، دارای نرخ ارسال پیامک بالاتری است. از این رودر مقایسه بین پنل های مختلف این تفاوت را حتما در نظر بگیرید. اگر قصد دارید تعداد بالایی ارسال پیامک داشته باشید، سعی کنید از پنلی استفاده کنید که کمترین تعرفه ارسال پیامک را داشته باشد. احتمالا مجبور خواهید بود در ابتدا مبلغ بیشتری پرداخت کنید و یک پنل حرفه ای با قیمت بالا انتخاب کنید؛ اما به مرور تعرفه پایینتر ارسال پیامک، باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد.

ما در شرکت تابان اس ام اس با توجه به اینکه میخواهیم سود کم و فروش بیشتری داشته باشیم هزینه فروش پیامک یا همان تعرفه ارسال پیامک را کاهش دادیم و برای جذب مشتری واقعی برای تامین هزینه های تبلیغاتی و توسعه زیر ساخت بابت ثبت نام پنل پیامک هزینه خرید پنل را دریافت میکنیم. در مقابل، پشتیبانی پاسخگو و 100% نیازهای کاربران را برای رفع نیاز ارسال پیامک و با ابزارها و کاربرد های متعدد در اختیار کاربران قرار میدهیم. حتی تضمین کرده ایم که اگر به هر دلیل از خدمات ما راضی نبودید کافیست درخواست عودت وجه کنید.

درج مالیات و ارزش افزوده در پنل

همه ی شرکت ها ناچارند مبلغی را به عنوان مالیات و ارزش افزوده از مشتری دریافت کنند اما گاهی این مبلغ را در پنل نشان نمیدهند اما بعد از خرید و یا هنگام ارسال پیامک متوجه خواهند شد که نرخ محاسبه شده از مبلغی که در پنل درج شده بیشتر است و در توضیح، شرح خواهند داد که این اختلاف قیمت به دلیل مالیات و ارزش افزوده است. پس قبل از خریداری پنل از به حساب آمدن یا نیامدن مالیات و ارزش افزوده در پنل اطمینان حاصل کنید.

خط اختصاصی رایگان

شرکت تابان اس ام اس بعد از خریداری پنل، یک خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار می دهد و شما را از خرید خط اختصاصی بی نیاز می کند. اما بعضی از شرکت ها نرخ گذاری پنل پیامکی خود را بدون این خط اختصاصی رایگان انجام داده اند. پس قبل از خرید پنل اس ام اس ارزان از ارائه خط اختصاصی رایگان در این پنل اطمینان حاصل نمایید.

امکانات پنل پیامکی ارزان

بهترین پنل اس ام اس کدام است ؟ و یک سامانه ارائه خدمات پیام کوتاه به شما باید چه خدمات و امکاناتی را ارائه بدهد که در صورت ارزان بودن به صرفه باشد ؟!

اینکه شما به عنوان خریدار از یک سامانه پیامک توقع تخفیف و خدمات قوی را داشته باشید حق شما و طبیعی است ولی این توقع تا کجا خوب است و خطر ناک نیست ؟

تابان اس ام اس در پنل ارسال پیام کوتاه این اعتقاد را دارد خرید ارزان و تخفیف حق مشتری است و از همین رو استفاده از امکانات ارسال اس ام اس در پنل تابان اس ام اس کاملا رایگان است و کاربر فقط هزینه شارژ پیامک را پرداخت می کند , ضمن اینکه کاربران دائمی با خرید بالاتر تخفیفات ویژه و خاص را همیشه خواهند داشت.

تابان اس ام اس چه امکاناتی ارائه می دهد؟

تابان اس ام اس یک پنل پیامکی همه فن حریف می باشد و چون جز ارزان ترین پنل پیامک در ایران با توجه به امکانات بالای ارائه شده است، محبوبیت زیادی دارد و چون به صورت تخصصی روی ارسال پیامک کار میکند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

ارسال پیامک به بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه ، ارائه خط خدماتی رایگان و… استفاده کنید.

دیگر امکانات این پنل عبارتند از:

  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول سراسر کشور
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سراسر کشور
  • ارسال پیامک منطقه ای ایرانسل
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی سراسر کشور
  • پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در سراسر کشور
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست سراسر کشور
  • ارسال سن و جنسیت در سراسر کشور
  • ارسال پیامک به مشاغل
  • نمایندگی پنل اس ام اس در سراسر کشور
  • پنل پیامک مادام عمر
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • ارسال اس ام اس زمان بندی شده
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • خدمات مهم در خرید پنل sms ارزان
  • از نماینده رسمی خرید کنید
  • مشکل ارسال پیامک به لیست سیاه را حل کند
  • ارسال پیامک گروهی از فایل اکسل
  • امکانات ساده برای ارسال انبوه داشته باشد
  • پشتیبانی سریع و قوی ارائه دهد
  • بتوانید از تخفیف های دوره ای استفاده کنید

چرا از تابان اس ام اس پنل پیامک بگیرم؟

  1. ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات
  2. ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت
  3. ارسال سریع پیامک در کمتر از 10 ثانیه برای اتصال به وب سایت
  4. لیست شماره های مشتریان دفاتر بیمه به تفکیک سن و جنسیت
  5. ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان از روی نقشه
  6. لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 5 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offbuy استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس

ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

سوالات متداول

از کجا ارزانترین پنل پیامک بخریم؟

شما با بررس کردن پنل های پیامکی شرکت های مختلف، در سریعترین زمان میتوانید به ارزانترین نرخ دست یابید. اما همیشه ارزانترین نرخ به معنای کم شدن هزینه شما نیست. زیرا ممکن است امکانات ارائه شده تا حدی سطح پایین باشد که شما ناچار به خریداری پنلی دیگر از شرکت دیگری شوید.

در خرید یک پنل اس ام اس ارزان به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید یک پنل اس ام اس ارزان برای اینکه دچار اشتباه نشوید بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید: 1- نرخ ارسال پیامک در هر پنل 2- امکانات ارائه شده در هر پنل و تناسب آن با نرخ ارسال پیامک نسبت به شرکت های دیگر 3- در نظر گرفته شدن یا نشدن مالیات و ارزش افزوده در قیمت های ارائه شده در پنل اطلاعات بیشتر در مقاله درج شده است.
1/5 - (3 امتیاز)

مطالب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...