خرید خط اختصاصی

راهنمای صفر تا صد خرید انواع شماره اختصاصی پیامکی

0 دیدگاه

همانطوری که در زمان خرید سیم کارت تلفن همراه با شماره ای انحصاری شناخته می شوید و می بایست جهت برقراری ارتباط تنها از همین مسیر استفاده نمایید، در پنلهای ارسال و دریافت پیام کوتاه نیز به چنین مسیری احتیاج خواهید داشت، که این گونه است: این مسیر اختصاصی همان شماره ای است که با عنوان شماره های اختصاصی شناخته می شوند. جهت خرید خط اختصاصی به نکات زیر دقت کنید.

خط تبلیغاتی رایگان با ثبت نام در پنل پیامک تابان اس اس ام اس

ثبت نام در پنل پیامک >> امکان ارسال پیامک انبوه با ویژگی های  حرفه ای >> خرید خط اختصاصی >>دریافت خط خدماتی بدون سفته >> دریافت خط تبلیغاتی
شما با ثبت نام در پنل پیامکی تابان اس ام اس یک “خط تبلیغاتی رایگان” دریافت میکنید! همچنین میتوانید “خط اختصاصی بدون نیاز به سفته” دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید ویدیو مربوط به خرید خط اختصاصی در این صفحه را نگاه کنید.

تعرفه ی خرید خط اختصاصی

برای مشاهده لیست قیمت به روز خط اختصاصی به صفحه تعرفه خطوط اختصاصی سری بزنید. مواردی که در این صفحه مشاهده میکنید شامل:

  • قیمت خطوط اپراتور 1000
  • قیمت خطوط اپراتور 2000
  • قیمت خطوط اپراتور 3000
  • قیمت خطوط اپراتور 50001
  • قیمت خطوط اپراتور 50002
  • قیمت خطوط اپراتور 50004
  • قیمت خطوط اپراتور 50005
  • شرایط ارسال پیامک با نام تجاری
  • قیمت خطوط 9000

انواع خطوط اختصاصی

در پنل اس ام اس تابان اس ام اس در هنگام تهیه پنل اس ام اس با توجه به نوع پنلی که تهیه می کنید؛ از 1 تا 2 خط اختصاصی به صورت رایگان به پنل پیامکی شما اضافه می شود.

خط اختصاصی درخواستی

علاوه بر این خطوط اگر نیاز به خطی با شماره کوتاه تری (خطوط اختصاصی رند) داشته باشید و یا شماره مشخصی مد نظر شما باشد، می توانید درخواست خرید خط مورد نظر را بدهید و حداکثر یک روز کاری خط مورد نظر به پنل اس ام اس شما اضافه می شود. آیا معایب کارت ویزیت الکترونیکی را میدانید ؟

خط اختصاصی غیر درخواستی

اگر شماره خط اختصاصی برای شما مهم نیست، می توانید از خط اختصاصی غیر درخواستی استفاده کنید و اپراتور به صورت رندم خطی را برای شما ثبت می کند. مزیت خط اختصاصی غیر درخواستی نسبت به خط اختصاصی درخواستی، هزینه پایین تر آن می باشد. برای دانستن نحوه ارسال پیامک سفید روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

خط اختصاصی متناظر با شماره موبایل

کاربرد دیگر خطوط اختصاصی این است که می توانید خط اختصاصی با شماره ای مشابه شماره موبایل خود داشته باشید. در صورتی که با این خط پیامک ارسال کنید و شماره شما در تلفن همراه مخاطب ذخیره باشد، پیام با نام شما به دست مخاطب می رسد.

خرید خط اختصاصی

راهنمای دریافت خط اختصاصی رایگان

شما در پنل پیامکی تابان اس ام اس میتوانید خط اختصاصی رایگان داشته باشید. کافیست بعد از ثبت نام در پنل پیامک تابان اس ام اس وارد پنل کاربری خود شده و در بخش خرید شماره از سرشماره های 5000 یک خط 14 یا 15 رقمی را انتخاب کنید. بعد از استعلام گیری از موجود بودن خط میتوانید با ثبت اطلاعات فردی در کمتر از 24 ساعت این خط را دریافت کنید.

توجه داشته باشید خطوطی که از سمت پنل به شما اختصاص داده می شود خطوط تبلیغاتی هستن و امکان ارسال پیام به بلک لیست را ندارند.

برای ارسال پیام به بلک لیست ( افرادی که دریافت پیام تبلیغاتی را روی خط خود مسدود کرده اند ) باید از خطوط خدماتی استفاده کنید.

توجه نمایید ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی ممنوع میباشد.

شرایط خرید خط خدماتی اختصاصی

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی ( به جز در اپراتور 50001 ) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید.

در اپراتور 50001 افراد حقیقی نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا مجوز کسب و کار می توانند درخواست شماره خدماتی داشته باشند.برای دانستن مزایای بازاریابی پیامکی روی مطلب کلیک کنید و اطلاعات لازم را مطالعه کنید.

تکمیل تعهدنامه خطوط خدماتی

در خرید خط اختصاصی بهتر است موارد زیر را رعایت نمایید تا روند خدماتی شدن خط شما با سرعت بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اپراتور درخواست شما را برگشت می دهد و شما می بایست مشکلات و نواقص را برطرف کنید و مجددا فرم تعهدنامه خدماتی را ارسال نمایید و این باعث از دست رفتن زمان شما می شود بنابراین انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید.

کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.
کلیه تعهدنامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با‌ کیفیت مناسب ارسال شود.
در اپراتور 1000 و 021، ارسال اصل تعهدنامه الزامی می باشد.
فرم تعهدنامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است.

امروزه انتخاب خرید پنل تبلیغاتی برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید.

مراحل خدماتی کردن خط 1000

1 – قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.

حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضا نباشد.

در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.

شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله آموزش خرید پنل اس ام اس را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید .

برای مثال:

اطلاع‌ رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کد پیگیری و … .

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. ( برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد ).

2 – متن زیر را بر روی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات ( خدماتی ) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی 10٫000٫000 تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ 500 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید.

4 – توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.

5 – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایل های مخاطبان خود ( فقط شماره موبایل همراه اول ) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

توجه:

برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.

مراحل خدماتی کردن خط 50001 و 50002 و 50005

1 – قبل از ارسال تعهدنامه خطوط 50001 و 50002 و 50005 دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.

حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضا نباشد.

در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.

برای مثال خرید خط اختصاصی :

اطلاع‌ رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. ( برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد ).

2 – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات ( خدماتی ) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی 10٫000٫000 تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ 500 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

4 – توجه داشته باشید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.

5 – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایل های مخاطبان خود ( فقط شماره موبایل همراه اول ) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

توجه:

برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ‌ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.

مراحل خدماتی کردن خط 021 ( خط ثابت )

برای خدماتی کردن و دریافت خط خدماتی خط 021 قبض خطوط تلفن ثابت باید به نام شرکت یا سازمان ( حقوقی ) باشد.

1 – برای تکمیل تعهدنامه خط 021 به نکات زیر توجه کنید:

تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد.

حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد.

در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک‌های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می‌نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور کامل مشخص کنید.

برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کد پیگیری و …

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی برای دریافت خط خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد ( برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد ).

2 – متن زیر را بر روی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید.

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات ( خدماتی ) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی 10٫000٫000 تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ 50 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

سفته 021

4 – برای سازمان‌ها و ادارات دولتی سفته و گواهی امضا نیاز نیست، اما برای شرکت‌های خصوصی گواهی امضای مدیر عامل نیز به همراه مدارک باید ارسال شود.

5 – سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایلهای مخاطبان خود ( فقط شماره موبایل همراه اول ) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

6 – در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و … ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

فرم درخواست خط خدماتی

چگونه بدون سفته خط اختصاصی بگیریم ؟

از آنجایی که برای اکثر استارتاپ ها خرید خط اختصاصی امکان پذیر نیست، ما خط خدماتی شرکت خودمان را ( با شماره رند و بسیار کوتاه ) بدون نیاز به سفته در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید پیامک‌های نظیر ارسال کد اعتبار سنجی و… ارسال نمایید. دریافت خط خدماتی ( بدون سفته و رایگان ) با امکان ارسال‌ پیامک‌هایی بلک لیست که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است.برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید سامانه پیامکی مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف Offbuy استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس

 با کد تخفیف Offbuy از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30درصدی پنل اس ام اس با تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

 

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...