ارسال پیامک در مشهد

ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد

دسته بندی:
0 دیدگاه

در نظر داریم شمار را با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در مشهد و چگونگی استفاده از پنل پیامکی تابان اس ام اس به این منظور آشنا کنیم پیشنها  مکینم مطالب این مقاله را از دست ندهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد

شما با ثبت نام و خرید پنل پیامکی از سامانه تابان اس ام اس میتوانید برای تبلیغ کسب و کار خود یا اطلاع رسانی به مردم شهر مشهد از طریق ارسال پیامک انبوه در مشهد اقدام کنید. بعد از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور برای شما پیامک خواهد شد که با استفاده از آن خیلی راحت میتوانید وارد پنل کاربری خود شوید و کلیه امکانات پنل انتخابی خود برخوردار شوید.

کسب و کارهای مختلفی از جمله فروشگاه ها، آرایشگاه ها، قنادی ها، تعمیرات انواع موبایل و لوازم خانگی، کلینیک های پزشکی، مطب ها، سالن های ورزشی ، ادرات و سازمانها، نامزدهای انتخاباتی و …. از طریق ارسال پیامک انبوه در مشهد کسب و کار خود را بین مشتریانشان تبلیغ میکنند. پنل پیامکی یکی از بهترین و ساده ترین روشها تبلیغات است. علاوه بر هزینه کم تبلیغات، بازدهی بیشتری هم نسبت به سایر تبلیغات پر هزینه دارد.

پنل اس ام اس مشهد

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از پنل اس ام اس مشهد برای تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.در ادامه همین مقاله شمارا با بخش زیادی از امکانات یک پنل پیامکی آشنا خواهیم کرد.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف mashhad استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس شهر مشهد

شیوه‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان مشهد

  1. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید از بانک شماره های موجود در تابان اس ام اس استفاده نمایید.
  2. ارسال پیامک نظیر به نظیر با نام مشتری
  3. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید به تفکیک پیش شماره به کدهای مختلف پیامک ارسال نمایید.
  4. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید بر اساس منطقه از نقشه گوگل پیامک منطقه ای در مشهد بفرستید.
  5. ارسال هوشمند پیامک كلمات كليدی
  6. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید از طریق کدپستی به منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمایید.
  7. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید به بانک مشاغل مشهد پیامک ارسال نمایید
  8. ارسال پیامک خودکار تبریک
  9. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید از دکل bts به افرادی که از یک دکل سرویس میگیرند پیامک ارسال کنید.
  10. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید به بانک شهرهای موجود در سامانه مراجعه کرده و به شهر مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

 

در ادامه به توضیح مختصری درباره هر یک از روشهای ارسال پیامک انبوه در مشهد میپردازیم.

ارسال پیامک انبوه در مشهد بر اساس کدپستی

در این روش ارسال پیامک به کدپستی مناطق مختلف در مشهد میتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند. پنل پیامکی تابان اس ام اس برای راحتی حال کاربران نقشه کدپستی راهنما داخل پنل قرار داده است تا کاربر بتواند با مراجعه به آن سریعتر کد پستی منطقه مورد نظر خود را پیدا کند. در این روش امکان فیلتر رده سنی و جنسیت نیز وجود دارد.

ارسال پیامک انبوه در مشهد بر اساس پیش شماره و کد

برخی افراد تمایل زیادی به ارسال پیامک برای پیش شماره های خاص دارند در این روش ارسال پیامک میتوانید به پیش شماره های مختلف 0915 مانند کد 1 – کد 2 و… پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک انبوه در مشهد بر اساس دکل bts در مشهد

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید برای افرادی که از دکل ایرانسل موجود در منطقه مشخصی استفاده کرده اند پیامک ارسال کنید. این شماره ها هر 14 روز یکبار آپدیت می شوند و 99 درصد برای شماره های فعال پیامک ارسال میشود در نتیجه بازخورد بهتری هم خواهد داشت.

ارسال پیامک انبوه در مشهد بر اساس بانک مشاغل

در این روش تابان اس ام اس پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در تابان اس ام اس از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

بانک مشاغل مشهد موجود در سامانه پیامک مشهد:

چاپ و بسته بندی – وکلا – آزمایشگاه‌ها – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – آرایشی و بهداشتی – اسباب بازی – الکترونیک و مخابرات – بازیافت – بیمارستان – پتروشیمی – پوشاک – جواهرات – چسب و رنگ – خودروسازی- دکوراسیون – شیمیایی – صنایع چوب – صنایع وابسته به خودرو – صنعت چوب – صنعتی – عمرانی – فرش – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات صنعتی – ماشین آلات غذایی – مصالح ساختمان – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی – اتوماسیون صنعتی

ارسال پیامک انبوه در مشهد بر اساس نقشه گوگل

یکی از بهترین و ساده ترین روشها ارسال پیامک تبلیغات انبوه در مشهد بر اساس نقشه گوگل می باشد. بدین صورت که بعد از ورود به پنل شما از طریق ارسال از روی نقشه منطقه مورد نظر خود را انتخاب مینمایید و شماره های همراه اول و ایرانسل به صورت تفکیک شده در اختیارتان قرار میگرد میتوانید برای هر دو اپراتور به صورت همزمان پیامک ارسال کنید این هم یکی از روش های پر بازده سامانه پیامک در مشهد می باشد.

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد. یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

در استان مشهد قابلیت ارسال پیامک انبوه به خطوط دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل شهرهای زیر امکان پذیر است:

خراسان رضوی ، مشهد ، سبزوار ، قوچان ، تربت حیدریه ، تربت جام ، سنگان ، بجستان ، تایباد ، باخرز ، کاریز ،شاندیز ، قلندر اباد ، فریمان ، قدمگاه ، بیدخت ، باجگیران ، درود ، رضویه ، فرهادگرد ، فیض اباد ، رشتخوار ، رباط سنگ ، داورزان ،جغتای ، کاهو ، نیشابور ، انابد ، کاشمر ، نصراباد ، بردسکن ، طرقبه ، خلیل اباد ، سرخس ، خرو ، فیروزه ، چناران ، خواف ، دولت اباد ،کدکن ، کندر ، جنگل ، یونسی ، چکنه ، نوخندان ، عشق اباد نیشابور ، خیر اباد سبزوار ، اسجیل ، فریزی ، گلمکان ، سلوگرد ،کاریزک ناگهانی ، قاسم اباد ,، شهرزو ، مزداوند ، خیر اباد تربت جام،سفید سنگ ، سلطان اباد ، درگز ، گناباد ، نیل شهر ، کلات نادری ، کاخک ، ریوش ، نقاب ، نشتیفان ، محولات ، سلامی ، روداب ، مشهد ریزه،احمد اباد ، کلاته پایه ، سرآسیاب ، چاپشلو ، گاوطرنا ، نوبهار ، چشمه گیلاس ، گلبهار ، ملک اباد ، عشق اباد مشهد ، کلات ، قره جنگل

لازم به ذکر است،بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی‌باشد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد. همچنین تبلیغات به صورت هدفمندتر انجام خواهد شد.

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در مشهد بدون خرید پنل

شما میتوانید بدون خرید سامانه پنل پیامک در مشهد سفارش خود را برای ارسال ثبت کتید ولی این روش معایبی دارد اول اینکه تعداد ارسالهای شما باید زیاد باشد تا سفارشتان قبول شود. از طرفی نشرکتی که سفارش شما را قبول میکند دستمزد ارسال نیز دریافت میکند ولی شما با خرید یک پنل پیامک تابان اس ام اس مادام العمر میتوانید هر وقت که خواستید پیامک های خود را بدون پرداخت هزینه دستمزد ارسال کنید و این برای شما مقرون به صرفه تر و روشی مطمن تر می باشد.

ارسال پیامک انبوه در مشهد به تفکیک سن و جنسیت

تصور کنید که قصد شما تبلیغ برای آاریشگاه زنانه در منطقه مشخصی از مشهد است. چند درصد از مشتریان شما خانم و چند درصد آقا هستند؟ مطمعنا همه مشتریان شما خانم هستند.پس شما باید تبلیغ خود را روی رده جنسی خانم متمرکز کنید. یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اساین می باشد که امکان فیلتر خانم و آقا فراهم است.

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

اگر شما لیستی از شماره موبایل هایی از مشتریان خود را در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید و تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است، فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید. برای دانستن نحوه ارسال پیامک از طریق فایل متنی  با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

همانطور که میدانید بسیاری از افراد به میل خود ردیافت پیام تبلیغاتی را کنسل کرده اند. ولی شاید همین نفرات مشتریان خاص شما باشند و شما تمایل داشته باشید که برایاین افراد هم پیامک ارسال شود. در سامانه پنل پیامک تابان اس ام چند دین روش برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات وجود دارد.

 

چرا از تبلیغات پیامکی در مشهد استفاده کنیم

تبلیغات پیامکی یکی از پرطرفدارترین روشهای تبلیغ می باشد که قصد درایم برخی از مزایای این روش را نسبت به روشهای دیگر برایتان شرح دهیم:

بازدهی بالا

این روش اگر هدفمند انجام شود یعنی کاربر تبلیغات را فقط برای جامعه هدف مشتریان خود انجام دهد بازدهی فوق العاده ای دارد. مثلا ارسال بر اساس نقشه گوگل یا ارسال به باشگاه مشتریان یا ارسال به مشاغل خاص و … از روشهای هدفمند ارسال می باشند.

ماندگاری

این روش تبلیغات نسبت به روشهای دیگر مثل نصب بنر و بیلبورد یا پخش تراکت ماندگاری بیشتری دارد. فرض کنید شما تبلیغات بیلبوردی انجام داده اید وقتی یک نفر با بیلبورد شما را میبنید ممکن است در حد چند ثانیه آن را ببنید حتی شاید متوجه پیام شما در بیلبورد نشود ولی متن پیامک در گوشی افراد باقی می ماند و هر وقت لازم باشد به آن رجوع میکنند و مخاطب شما زمان بیشتری برای مطالعه متن پیام شما خواهد داشت.

تاثیرگزاری بالا

یک پیام خوب پیامی است که بتواند مشتری را جذب کند تا مشتری به راحتی از آن پیام نگذرد پس اگر شما در انتخاب متن پیام خود دقت کنید می توانید با ارسال یک متن جذاب باعث شوید حتی پیام شما برای مخاطبین دیگر نیز فوروارد شود و به این طریق برای کار شما بازاریابی هم انجام شده است. کارشناسان ما شما را در انتخاب متن جذابتر راهنمایی خواهند کرد.

راحت و قابل استفاده برای اکثریت مردم

امروزه اکثر مردم گوشی های اندروید دارند برای استفاده از پنل پیامکی نیاز به ابزار یا دانش خاصی نیست شما با یک گوشی اندروید ساده میتواندی تحت وب بوارد پنل کاربری خود شوید و اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی در مشهد کنید.

هزینه پایین

از آنجایی که تبلیغات پیامکی نیاز به وسیله های فیزیکی و یا توزیع کننده ندارد، به راحتی انجام می شود و هزینه آن نیز بسیار پایین است. با این حال تبلیغات پیامک بازخورد مناسبتری را نسبت به دیگر روش های تبلیغات دارد. شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید .

برخی امتیازات پنل تابان اس ام اس نسبت به سایر پنل های پیامکی

و در آخر با سامانه پیامک مشهد می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

  • می‌توانید برای شهر مشهد و شهرهای استان مشهد پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • می‌توانید به مناطق مختلف در مشهد پیامک ارسال نمایید.
  • یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.
  • می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  • از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • با دانستن در مورد نحوه استفاده از منشی عضویت تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.
  • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  • می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان البرز دسترسی داشته باشید.
  • شما با ارسال پیامک تبلیغاتی خودکار  می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک بصورت خودکار از تماس های مکرر جلوگیری می کنید.
  • می‌توانید به سرشماره های رند مشهد پیامک ارسال کنید
  • می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  • با ارسال پیامک خودکار یادآوری به مخاطبین خود کمک می کنید تا در پرداخت اقساط و … خود بتوانید مدیریت بهتری داشته باشند و استفاده از این ویژگی برای مخاطب شما ارزش بیشتری می گذارد.
  • پنل اس ام اس مشهد قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

حرف آخر

پنل اس ام اس در مشهد ابزار قدرتمندی است و با امکانات گسترده ای که در اختیار مشترکین خود قرار می دهد از قبیل ارسال پیامک هدفمند (بر اساس سن ، جنس ، صنف شغلی )، امکان گزارش گیری ، ذخیره پیامک و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در مشهد در زمان مشخص و… می تواند تحول بزرگی در بازاریابی شما داشته باشد. آیا مزایا و معایب پیامک تبلیغاتی را میدانید روی این مطلب کلیک کنید و مطالعه کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف mashhad استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس شهر مشهد

با کد تخفیف SMSMashhad از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس مشهد تهیه نمایید .ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191099991 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...