ارسال پیامک در اصفهان

ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان

دسته بندی:
0 دیدگاه

بهترین روش تبلیغات در اصفهان ارسال پیامک انبوه می باشد با امکان ارسال از روی نقشه به سادگی ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان داشته باشید. پنل پیامک تابان اس ام اس راهکار های تبلیغاتی بسیاری زیادی دارد پس با ما تا انتها همراه باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران می باشد. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای معرفی کسب و کار و فعالیت خود به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی روی آورده اند. ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر اصفهان یکی از بهترین و ساده ترین و کم هزینه ترین روشهای تبلیغات می باشد. همانطور که میدانید بسیاری از روشهای تبلیغات علاوه بر اینکه هزینه های گزافی را روی دست صاحبان مشاغل میگذارند بازدهی ضعیفی هم دارند. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اصفهان اگر هدفمند انجام شود نتایج بسیار عالی در بر خواهد داشت. شما میتوانید با ثبت نام در سامانه پنل پیامکی تابان اس ام اس به عنوان یکی از کاربران این مجموعه از خدمات و امکانات فراوان در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر اصفهان استفاده نمایید.

لازم به ذکر است این روش از تبلیغات بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. علاوه معرفی کسب و کار شما حتی می توانید رای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اصفهان

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس در استان اصفهان و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اصفهان صحبت کنیم همراه ما باشید.

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود. هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل اس ام اس برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند اصفهان به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک بر اساس نقشه یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد. آیا میدانید خط خدماتی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

ثبت نام پنل اس ام اس شهر اصفهان

روش های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اصفهان

  • ارسال پیامک بر اساس نقشه گوگل

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید از نقشه گوگل منطقه مورد نظر را انتخاب نمایید، سیستم تعداد شماره های ایرانسل و همراه اول موجود در منطقه را به صورت مجزا به شما نمایش میدهد و میتوانید به افراد موجود در این منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. این روش یکی از بهترین روشها و هدفمندترین روشها می باشد.

  • ارسال بر اساس کدپستی

در این روش ارسال پیامک به کدپستی مناطق مختلف در اصفهان میتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. در پنل پیامکی تابان اس ام اس برای راحتی بیشتر کاربر نقشه کد پستی اصفهان در دسترس می باشد تا کاربر بتواند به راحتی شماره های موجود در هر منطقه از اصفهان را بر اساس کد پستی پیدا کند.

  • ارسال بر اساس پیش شماره و کد

در این روش ارسال پیامک میتوانید به پیش شماره های مختلف 0913 مانند کد 1 – کد 2 و… پیامک ارسال نمایید. این روش نیز طرافداران خاص خود را دارد.

  • ارسال بر اساس دکل bts در اصفهان

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس میگیرند پیامک ارسال نمایید. شما می توانید برای تبلیغات خود با پنل اس ام اس ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید. یکی از مزایای این روش این میباشد که میتوانید برای اشخاصی که در ان منطقه رفت آمد دارند و ساکن آن منطقه نیستند نیز پیامک ارسال کنید.

ارسال بر اساس بانک مشاغل

در این روش میتوانید به بانک مشاغل اصفهان که توسط تابان اس ام اس جمع آوری شده است پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شما با ارسال پیامک به بانک مشاغل می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

بانک مشاغل اصفهان موجود در سامانه پیامک اصفهان:

چاپ و بسته بندی – وکلا – آزمایشگاه‌ها – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – آرایشی و بهداشتی – اسباب بازی – الکترونیک و مخابرات – بازیافت – بیمارستان – پتروشیمی – پوشاک – جواهرات – چسب و رنگ – خودروسازی- دکوراسیون – شیمیایی – صنایع چوب – صنایع وابسته به خودرو – صنعت چوب – صنعتی – عمرانی – فرش – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات صنعتی – ماشین آلات غذایی – مصالح ساختمان – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی – اتوماسیون صنعتی

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد. همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی اس ام اس از امکانات بیشتری استفاده کنید.

ارسال بر اساس محله

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید به شماره های موجود در یک محله پیامک تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

در استان اصفهان قابلیت ارسال پیامک انبوه به خطوط دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل برای شهرهای زیر امکان پذیر است:

اصفهان ، ابریشم ، ابوزید آباد ، اردستان ، اژیه ، افوس ، انارک ، ایمان شهر ، آران و بیدگل ، بادرود ، باغ بهادران ، برزک ، برف انبار ،چرمهین ، چادگان ، چمگردان ، حبیب آباد ، حنا ، خالدآباد ، خمینی شهر ، خوانسار ، خور ، خوراسگان ، خورزوق ، دامنه ، داران ، درچه ، سده لنجان ، سفید شهر ، سگزی ، سمیرم ، شاهین شهر، شهر رضا ، طالخونچه ، عسگران ، علویجه ، فریدن ،گلپایگان ، گلدشت ، گلشهر ، گوگد ، مبارکه ، مجلسی ، محمد آباد ، مشکات ، منظریه ، مورچه خورت ، میمه ، نائین ، نصرآباد ،بویئن زهرا ، میاندشت ، بوئین، بهاران شهر ، بهارستان ، پیربکران ، تودشک ، تیران ، جرقویه ، جندق ، جوشقان ، چادگان ، چمگردان ،دولت آباد اصفهان ، دستگرد ، دهاقان ، دهق ، دیزیچه ، رزوه ، رضوان شهر ،رهنان ، زاینده رود ، زرین شهر ، زواره ، زیبا شهر ، سپاهانشهر ، فریدون شهر ، فلاورجان ، فولادشهر ، قمصر , کاشان ، نیاسر ، کامه ، کاکوند ، کلیشاد ، کمشچه ، کوشک، کوهپایه ، کهریزسنگ ، گز ،نجف آباد، نظنز ، نوش آباد ، نیاسر ، نیک آباد ، ورزنه ، ورنامخواست ، وزوان ، ونک ،ویلاشهر ، هرند

لازم به ذکر است،بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی‌باشد.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

تصور کنید که قصد شما تبلیغ برای فروشگاه پوشاک زنانه در منطقه مشخصی از اصفهان است. چند درصد از مشتریان شما خانم و چند درصد آقا هستند؟ مطمعنا درصد بالایی از مشتریان شما خانم هستند. بیایید از درصد کمی که آقا هستند چشم پوشی کنید و تبلیغ خود را روی بانوان اصفهانی متمرکز کنید.در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال پیامک با جیمیل امکان پذیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.برای دانستن ارسال پیامک گروهی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خلاصه ای از شیوه های ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان

  1. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید از بانک شماره های موجود در تابان اس ام اس استفاده نمایید.
  2. ارسال خودکار پیامک یادآوری پرداخت اقساط 
  3. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید به تفکیک پیش شماره به کدهای مختلف پیامک ارسال نمایید.
  4. برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اصفهان میتوانید بر اساس منطقه از نقشه گوگل پیامک منطقه ای در اصفهان بفرستید.
  5. به منظوره ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید از بانک شماره های تفکیک شده محله ای استفاده نمایید.
  6. ارسال پیامک هدیه برای مشتری
  7. برای ارسال پیامک  انبوه تبلیغاتی در اصفهان میتوانید از طریق کدپستی به منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمایید.
  8. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید به بانک مشاغل اصفهان پیامک ارسال نمایید
  9. ارسال پیامک خودکار اخطاریه
  10. برای ارسال پیامک گروهی در اصفهان میتوانید از دکل bts به افرادی که از یک دکل سرویس میگیرند پیامک ارسال کنید.
  11. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان میتوانید به بانک شهرهای موجود در سامانه مراجعه کرده و به شهر مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

در ادامه مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی در اصفهان را بررسی خواهیم کرد.

ماندگاری 

ماندگاری تبلیغات پیامکی نسبت به دیگر روش های تبلیغات، تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. زمانی که شما در سطح شهر بر روی بیلبورد تبلیغات خود را انجام می دهید، افراد فقط در عرض چند ثانیه ای که از مقابل بیلبورد عبور می کنند فرصت دارند که تبلیغ شما، نام شرکت شما و تلفن تماس را به خاطر بسپارند که مسلما می‌توان گفت غیر‌ ممکن است. اما در تبلیغات پیامکی این فرصت به افراد داده می‌شود که با دقت پیام شما را مطالعه کنند. یکی از مزیت های پنل تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی می باشد که با این سامانه می توانید به خطوط مورد نظر خود پیامک ارسال کنید حتی نفراتی که به میل خود از دریافت پیامک تبلیغاتی انصراف داده اند.

تاثیرگزاری بالا

اگر در تبلیغات پیامکی متن را به گونه جذاب و حرفه ای بنویسید، این امکان وجود دارد که افراد پیامک را به دیگران نیز ارسال کنند و در واقع برای شما بازاریابی کنند. انتشار پیامک تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات ازجمله چاپ کارکتر از شانس بیشتری برخوردار است زیرا انتشار آن به راحتی انجام می شود. برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید پنل اس ام اس مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

دسترسی آسان

از آنجایی که افراد تلفن همراه خود را همیشه در کنار خود دارند خیلی سریع پیامک تبلیغاتی شما را مطالعه می کنند. شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله آموزش خرید پنل پیامکی را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید.

هزینه پایین

از آنجایی که تبلیغات پیامکی نیاز به وسیله های فیزیکی و یا توزیع کننده ندارد، به راحتی انجام می شود و هزینه آن نیز بسیار پایین است. با این حال تبلیغات پیامک بازخورد مناسبتری را نسبت به دیگر روش های تبلیغات دارد. امروزه انتخاب بهترین پنل پیامکی برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مخاطبان

با استفاده از دستگاه ثبت و ذخیره شماره و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .برای دانستن مزایای بازاریابی پیامکی روی مطلب کلیک کنید و اطلاعات لازم را مطالعه کنید.

حرف آخر

پنل اس ام اس در اصفهان ابزار قدرتمندی است و با امکانات گسترده ای که در اختیار مشترکین خود قرار می دهد از قبیل ارسال پیامک هدفمند (بر اساس سن ، جنس ، صنف شغلی )، امکان گزارش گیری ، ذخیره پیامک و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اصفهان در زمان مشخص و… می تواند تحول بزرگی در بازاریابی شما داشته باشد. ما در سایت تابان اس ام اس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما در ارتباط باشید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف esfahan استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس شهر اصفهان

 

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...