ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران

پنل اس ام اس تهران | ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران

دسته بندی:
4 دیدگاه

با توجه به گسترش تنوع تبلیغات، در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در تهران نسبت به روشهای دیگر و همچنین چگونگی استفاده و امکانات پنل پیامکی تابان اس ام اس آشنا کنیم پیشنهاد میکنم با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

ثبت نام پنل اس ام اس استان تهران

پنل اس ام تهران

همانطور که میدانید تهران پر جمعیت ترین شهر ایران است و کسب و کارهای فراوانی در این شهر فعال هستند. انواع روشهای تبلیغاتی در تهران امکانپذیر است اما به جرات می توان گفت داشتن پنل اس ام اس تهران یکی از ساده ترین، پربازده ترین، سریعترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات است. ارسال پیامک انبوه علاوه بر تبلیغات، برای اطلاع رسانی، ارسال کد تایید و کد احراز هویت در وبسایت یا اپلیکیشن، ارسال پیامک تبریک و اخطاریه نیز استفاده می شود.

در سامانه تابان اس ام اس چندین نوع پنل کاربری وجود دارد. کاربر با توجه به نیاز خود می تواند پنل مورد نظر را انتخاب کند و به تمامی امکانات پنل انتخابی دسترسی داشته باشد. کافیست روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا شما هم یکی از کاربران تابان اس ام اس شوید.

بعد از ثبت نام و پس از تأیید مدارکتان به راحتی می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. اگر قصد تبلیغات دارید و بانک شماره ای ندارید نگران نباشید پنل پیامکی تابان اس ام انواع بانک شماره مخاطبین را در اختیار شما قرار می دهد. پس همین الان برای افزایش رونق در کسب و کار خود پنل مورد نظرتان را از صفحه خرید پنل پیامکی انتخاب نموده و ثبت نام نمایید.

شیوه‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تهران

ارسال پیامک انبوه بر اساس نقشه گوگل

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران میتوانید از نقشه گوگل منطقه مورد نظر را به راحتی انتخاب نمایید، سامانه پنل پیامکی تهران تابان اس ام اس شماره های ایرانسل و همراه اول ثبت شده در منطقه انتخابی شما را به صورت تفکیک شده در اختیارتان قرار می دهد. شما مختارید برای هر یک از اپراتورها به صورت جداگانه یا همزمان پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه بر اساس کدپستی

یکی دیگر از روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران ارسال بر اساس نقشه کد پستی می باشد. بدین صورت که شما با داشتن 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظر خود می توانید به شماره های همراه اول ثبت شده در آن منطقه پیامک ارسال کنید. این شماره ها مربوط به مخاطبینی است که موقع ثبت نام سیم کارت خود کد پستی آن منطقه را اعلام کرده اند. این روش یکی از روشهای هدفمند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در تهران می باشد.

ارسال پیامک انبوه بر اساس پیش شماره و کد

در این روش با ثبت نام در پنل پیامکی تهران و ارسال پیامک میتوانید به پیش شماره های مختلف 0912 مانند کد 1 – کد 2 و… پیامک ارسال نمایید. این نوع ارسال مخصوص اپراتور همراه اول می باشد همچنین امکان فیلتر شهر نیز در این ماژول وجود دارد.

ارسال پیامک انبوه بر اساس دکل bts در تهران

در این روش تبلیغات پیامکی تهران میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس میگیرند پیامک ارسال نمایید. بدین طریق که شما منطقه مورد نظر خود را از روی نقشه انتخاب میکنید در این حالت برای شماره های ایرانسل فعالی که طی دو هفته اخیر از دکل موجود در آن منطقه آنتن گرفته اند پیامک ارسال خواهد شد. این روش آپدیترین شماره ها را دارد و اکثر شماره ها فعال می باشند.

ارسال پیامک انبوه بر اساس بانک مشاغل

در این روش میتوانید به بانک مشاغل تهران که توسط تابان اس ام اس جمع آوری شده است پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شما با ارسال مشاغل کل کشور به تفکیک استان ها می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

ارسال پیامک انبوه بر اساس محله

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران میتوانید به شماره های موجود در یک محله پیامک تبلیغاتی بفرستید. در پنل پیامک تابان اس ام اس بانک شماره های محله های مختلف به صورت تفکیک شده موجود می باشد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

بانک شماره های مناطق تهران موجود در سامانه پیامک تهران:

تهران – اسلام‌شهر – قرچک – گلستان – قدس – ملارد – ورامین – شهریار – نسیم‌شهر – پاکدشت – اندیشه- رباط‌کریم – صالح‌آباد – باقرشهر – باغستان – بومهن – چهاردانگه – پیشوا – دماوند – پردیس – وحیدیه – نصیرآباد – فردوسیه – حسن‌آباد – رودهن – شاهدشهر – صباشهر – صفادشت – فیروزکوه – لواسان – آبسرد – شریف‌آباد – کهریزک – فشم – جوادآباد – کیلان – آبعلی – ارجمند

ارسال پیامک به شهرهای استان تهران

در استان تهران قابلیت ارسال پیامک انبوه به خطوط دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل شهرهای زیر امکان پذیر است:

شهرستان دماوند، شهرستان اسلامشهر، شهرستان فیروزکوه، شهرستان پردیس، شهرستان ری، شهرستان رباط‌کریم، شهرستان شمیرانات، شهرستان تهران، شهرستان ورامین، شهرستان پاکدشت، شهرستان پیشوا، شهرستان شهریار، شهرستان ملارد، شهرستان قدس، شهرستان بهارستان، شهرستان قرچک

لازم به ذکر است بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نیست. یکی از ویژگی های پنل اس ام اس تهران تابان اس ام اس، وب سرویس پیامک است که به شما کمک میکند تا کسب و کارتان صدر نشین بازار خود باشد.

امکان ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی بدون خرید پنل

چنانچه قصد دارید به تعداد زیاد ارسال پیامک در تهران داشته باشید و این ارسال فقط یک بار انجام خواهد شد، میتوانید در هزینه صرفه جویی کنید و بدون خرید پنل پیامک تهران نیز پیامک های خود را ارسال کنید. برای این کار کافیست سفارش خود را در اختیار شرکت تابان اس ام اس قرار دهید. توجه داشته باشید که به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد، پس اگر نیاز به ارسال چندین باره پیامک را دارید، پیشنهاد می شود حتما یک پنل پیامک تهران از شرکت تابان اس ام اس خریداری نمایید.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش تابان اس ام اس پیامک تبلیغاتی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در تابان اس ام اس از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری را دارد. شما می تواید در تابان اس ام اس ارسال اس ام اس از روی نقشه گوگل را امتحان کنید.

بعضی از بانک مشاغل تهران موجود در سامانه پیامک تهران شرکت تابان اس ام اس عبارتند از:

چاپ و بسته بندی – وکلا – آزمایشگاه‌ها – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – آرایشی و بهداشتی – اسباب بازی – الکترونیک و مخابرات – بازیافت – بیمارستان – پتروشیمی – پوشاک – جواهرات – چسب و رنگ – خودروسازی- دکوراسیون – شیمیایی – صنایع چوب – صنایع وابسته به خودرو – صنعت چوب – صنعتی – عمرانی – فرش – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات صنعتی – ماشین آلات غذایی – مصالح ساختمان – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی – اتوماسیون صنعتی

ارسال پیامک انبوه در تهران به تفکیک سن و جنسیت

یکی از هدفمندترین انواع تبلیغات پیامکی در تهران ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت می باشد. در بسیاری از کسب و کارهای جامعه هدف فقط خانم ها یا فقط آقایان می باشند. بنابراین بهتر است از این ماژول استفاده شود تا پیامک آنها مستقیما به جامعه هدف آنها ارسال گردد.

تبلیغات پیامکی در تهران

ارسال پیامک به شماره از فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است، شما یتوانید فایل اکسل خود را به صورت دفترچه تلفن در پنل پیامکی خود ذخیره نمایید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

با توجه به اینکه بسیاری از افراد به میل خود از دریافت پیامک تبلیغاتی انصراف داده اند امکان ارسال پیامک به این دسته افراد وجود ندارد اما در سامانه پنل پیامکی تابان اس ام اس راه حل های متعددی برای ارسال پیامک به این نفرات که اصطلاحا لیست سیاه مخابراتی گفته میشوند وجو دارد. ارسال پیامک با خطوط خدماتی، ارسال پیام صوتی و ارسال سیم کارتی از چمله راه حل های سامانه پنل پیامکی تابان اس ام اس می باشد.

سایر امکانات موجود در پنل پیامکی تهران تابان اس ام اس

  • ارسال پیامک تبریک تولد به صورت خودکار
  • امکان ایجاد پنل همکار با دسترسی های مشخص
  • ارسال پیامک یادآوری اقساط
  • ارسال نظیر به نظیر
  • تماس صوتی گروهی
  • ایجاد پیام پیش فرض
  • خط خدماتی اشتراکی رایگان
  • سیستم پاسخگویی خودکار پیامکی
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • نمایندگی پنل پیامک در استان تهران
  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • امکان اتصال به نرم افزارهای حسابداری
  • ارسال پیامک تبلیغاتی کد تخفیف
  • افزونه دیجیتز
  • افزونه پیامکی ووکامرس
  • امکان دریافت پیام بدون هزینه
  • امکان نظرسنجی
  • ارسال کد گارانتی محصول یا اصالت کالا
  • ایجاد دفترچه تلفنهای متعدد
  • ارسال از طریق فایل متنی
  • ارسال کلمات کلیدی
  • دریافت گزارش از وضعیت ارسالها

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی در تهران در افزایش فروش

بهبود تعامل با مشتری

تبلیغات پیامکی در تهران، شما را به اندازه سایر روش‌های تبلیغاتی در مقابل چشم‌ مشتری قرار نمی‌دهد، اما با ارسال مستقیم پیام‌ به مشتری هدف و افرادی که ممکن است با محصول و یا خدمات شما درگیر باشند و واداشتن آنها به خواندن سریع پیام، مزایا و سود زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تاثیرگزاری بالا

اگر در تبلیغات پیامکی تهران، متن را به گونه جذاب و حرفه ای بنویسید، این امکان وجود دارد که افراد پیامک را به دیگران نیز ارسال کنند و در واقع برای شما بازاریابی کنند. انتشار پیامک تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات ازجمله چاپ کاراکتر از شانس بیشتری برخوردار است زیرا انتشار آن به راحتی انجام می شود.

مقرون به صرفه است!

توصیه می شود مخصوصا صاحبان مشاغل کوچک از بازاریابی پیامکی استفاده کنند، زیرا مقرون به صرفه است. ارسال یک پیامک تبلیغاتی بسیار ارزان تر از بنرهای تبلیغاتی در وبسایت های مختلف یا در خیابان است، حتی اگر در مقابل چشمان یک مصرف کننده بالقوه قرار بگیرد. قیمت‌ پنل های پیامکی متفاوت است، اما بسیاری از شرکت ها دارای پنل هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند که پیام های تبلیغاتی خود را تنها با مبلغ چند تومان ارسال کنید. در همین حال، بسته‌های انبوه به شما این امکان را می‌دهند تا صدها یا هزاران پیامک را هر ماه با نرخ نسبتاً پایین و ثابت ارسال کنید. کافیست در یک پنل پیامکی ثبت نام کنید.

امکان ارسال و دریافت سریع توسط مشتری

بخش عمده ای از جذابیت تبلیغات پیامکی مختصر بودن آن است، هم برای تبلیغ کننده و هم برای مصرف کننده. برخلاف مدل های تبلیغاتی دیگر، اس ام اس معمولاً فقط یک یا دو جمله هستند و گاهی نیز شامل لینک به یک وب سایت نیز هست. احتمال خوانده شدن کل پیام توسط مشتری بالاتر می رود، زیرا پیام کوتاه است و معمولا در یک نگاه قابلیت خوانده شدن دارند و به اندازه پاپ های تبلیغاتی در وبسایت ها و یا تماس های تبلیغاتی آزار دهنده نیستند.

از طرف دیگر برای ارسال کننده که می تواند یک کسب و کار کوچک با هزینه تبلیغاتی اندک باشد، نیز این تبلیغات آسانتر و پربازده تر خواهد بود زیرا نیاز به برنامه ریزی، هماهنگی و هزینه کمتری نسبت به سایر مدل های تبلیغاتی خواهد داشت.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مخاطبان با دستگاه ثبت مشتری

با استفاده از دستگاه ثبت مشتری و نرم افزار نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید. یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

افزایش وفاداری مشتری

با استفاده از دستگاه ذکر شده در بالا و ارائه محتوای شخصی شده برای هر مشتری با نام او و خدماتی یا محصولی که به دنبال آن است و تخفیف‌ها از طریق متن، می‌تواند به شما کمک کند پیوندی قوی با مشتریان خود ایجاد کنید.

 

برخی از دیگر امتیازات پنل اس ام اس تهران تابان

  • فعال سازی سریع پنل بعد از ثبت نام
  • پنل پیامک مادام العمر
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • امکان ارسال پیامک کد تایید
  • پشتیبانی حرفه‌ای به‌صورت 24 ساعته
  • ارسال سریع پیامک در کمتر از 10 ثانیه
  • تابان اس ام اس برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت” راه اندازی کرد.

پنل مخابرات تهران

شرکت مخابرات تهران به صورت جدا امکان ارسال پیامک را ندارد. شرکت های ایرانسل و همراه اول نیز خدمات ارسال پیامک را در اختیار شرکت های دولتی و نیمه دولتی قرار داده اند و مستقیم با مشتری در تماس نیستند. شما برای خریداری پنل پیامک مخابرات تهران باید به یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی مانند تابان اس ام اس مراجعه نمایید.

ثبت نام پنل اس ام اس استان تهران

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف tehran استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس استان تهران

با کد تخفیف SMSTehran از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهران تهیه نمایید .ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191099991 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب بعدی

4 پاسخ

  1. سلام
    وقتتون بخیر
    چطور میشه فهمید که چه تعداد از ارسالهامون رسیده؟

    1. با سلام و احترام
      پس از ارسال از بخش گزارشات ارسال میتوانید ارسال خود را چک کنید و بررسی کنید که پیام های ارسالی در چه وضعی قرار دارند.

  2. امکان ارسال برای شهرستان های استان تهران وجود دارد و یا فقط خود تهران؟

    1. با سلام و احترام
      امکان ارسال علاوه بر خود تهران برای شهرستان های استان تهران نیز وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...