افزونه مدیریت کاربران

افزونه مدیریت کاربران پیشرفته

دسته بندی:
0 دیدگاه

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین افزونه های وردپرس از جمله افزونه مدیریت کاربران پیشرفته  و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی صحبت کنیم همراه ما باشید.

چرا تابان اس ام اس؟

در سایت تابان اس ام اس شما می توانید از مزایای مهم پنل پیامکی نظیر :

ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و… استفاده کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به شما کمک می کند تا بتوانید برای مخاطبین خود پیامک انبوه ارسال کنید و تیم متخصص تابان اس ام اس در این خصوص آماده همکاری با شما هم وطن عزیز می باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

 

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف karbar استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

چرا از تابان اس ام اس پنل پیامک بگیرم؟

1- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

2- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

3- ارسال سریع پیامک در کمتر از 10 ثانیه برای اتصال به وب سایت

4- لیست شماره های مشتریان دفاتر بیمه به تفکیک سن و جنسیت

5- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان از روی نقشه

6- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

پنل کاربری وردپرس حرفه ای با افزونه مدیریت کاربران

در افزونه مدیریت کاربران  تمامی اطلاعات و آمار عملکرد کاربران داخل پیشخوان هر شخص قابل مشاهده است که به رنگ‌های مختلفی ایجاد شده و شامل موارد زیر است:

  • خریدهای انجام شده
  • دیدگاه‌های کاربران
  • مقالاتی که کاربر ارسال کرده
  • شورت‌کدهای مفید
  • ارسال اعلان
  • ثبت‌نام کاربر با شماره موبایل
  • و…

افزونه مدیریت کاربران به شما این امکان را می دهد تا یک پنل کاربری وردپرس پیشرفته با امکانات ویژه برای کاربرانی که در سایت شما ثبت نام کرده اند ایجاد کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس همواره یکی از نیازهای اساسی سایت‌هایی بوده که قصد داشتند تا به صورت کاربر محور فعالیت کرده و امکاناتی را برای کاربران خودشون فراهم کنند تا کاربران قادر باشند در سایت اقدام به فعالیت کنند.

ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس و ایجاد پروفایل برای کاربران وردپرس این امکان را به شما میدهد تا صفحه نویسندگان و کاربرانی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند را حرفه ‌ای تر کنید و امکانات بیشتری برای کاربران سایت خودتان در نظر بگیرید تا ظاهر خشک و ساده و بی روح آن را به یک ظاهر حرفه‌ای و کاربر پسند تبدیل کنید. با استفاده از افزونه مدیریت کاربران وردپرس یک پنل کاربری پیشرفته با ظاهر و امکاناتی بی نظیر داشته باشید.آیا می دانید که شما می توانید از پیامک تایید گارانتی در پنل اس ام اس خود استفاده کنید.

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس

ارسال پیامک به کاربران از طریق پنل کاربری وردپرس

برای ارسال اعلانات بصورت پیامکی از طریق مدیریت کاربران وردپرس نیازمند یک درگاه SMS هستید که بتواند پیام های شما را بصورت خودکار برای کاربر سایت ارسال نماید.

اعلانات یک سایت میتواند شامل ارسال پیامک اخبار مهم و تبریک پیامکی یا هشدارها باشد.

یکی از امکانات سیستم مدیریت کاربران وردپرس ثبت نام کاربر با شماره موبایل است. کاربر میتواند تنها با وارد کردن شماره ای که برای تلفن همراهش پیامک شده در سایت شما ثبت نام شود. احراز هویت دو مرحله با شماره موبایل یا کارت ملی یا تلفن ثابت توسط افزونه های دیگری نیز قابل انجام هستند.آیا می دانید کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟ و در چه زمینه ای استفاده می شود؟

افزونه های دیگر برای مدیریت کاربران

  1. افزونه احراز هویت کاربران با ارسال پیامک
  2. ثبت نام در وردپرس با پیامک

درگاه sms یا پنل پیامکی چیست؟

تابان اس ام اس یک سیستم ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی است که با استفاده از آن میتوانید به راحتی با کاربران خود در تعامل باشید.

ارسال پیامک سریع در کمتر از 5 ثانیه ( ارسال بر اساس پترن ) یکی از گزینه های مهم برای هر مدیر وب سایت است. فرض کنید کد تایید ثبت نام کاربر بعد از 1 دقیقه به دست او برسد. یا پیامک هشدار نسبت به یک عمل بعد از 2 روز برای او ارسال شود.

مسلما این امر باعث پایین آمدن اعتماد کار وب سایت نسبت به شما میشود. چه بهتر است از افزونه های مطمئن و پنل پیامکی پیشرفته که قابلیت متصل شدن به افزونه های شما را دارد استفاده کنید.برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید سامانه پیامکی مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

تنظیمات پیامک از طریق افزونه مدیریت کاربران

راهنمای تنظیم اتصال به پنل پیامکی از طریق افزونه مدیریت کاربران وردپرس

سامانه پیامکی: تابان اس ام اس یا IP PANEL
نام کاربری سامانه: نام کاربری سامانه پیامکی خود را وارد کنید.
پسورد سامانه: رمز عبور سامانه پیامکی خود را وارد کنید.

در بقیه قسمت ها باید اطلاعات دیگر سامانه پیامکی خود را وارد کنید.

برای گرفتن مشاوره درباره ی مدیریت کاربران وردپرس و ارسال پیامک با تیم پشتیبانی تابان اس ام اس تماس بگیرید.شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله آموزش خرید پنل پیامکی را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید .

ثبت نام پنل اس ام اس

 

افزونه مدیریت کاربران

راهنمای ارسال اعلان از وب سایت به کاربران

بعد از نصب افزونه مدیریت کاربران وردپرس کافیست بعد از نصب افزونه و متصل کردن آن به پنل پیامکی از زیر منو > اعلان پیام خود را تنظیم کنید.

عنوان اعلان: عنوانی برای اعلان خود بنویسید.
توضیحات اعلان: متن و توضیحات اعلان را بنویسید.
کاربر خاص: در صورتی که می‌خواهید این اعلان برای کاربری خاص نمایش داده شود، نام کاربری وی را در این قسمت وارد کنید. در غیر این صورت اعلان به صورت عمومی ارسال می‌شود.
نمایش در داشبورد: با تیک زدن این گزینه، اعلان فقط در داشبورد پنل کاربری نمایش داده خواهد شد.
نمایش در هدر: با تیک زدن این گزینه، اعلان فقط در هدر پنل کاربری نمایش داده خواهد شد. در این حالت می‌توانید لینکی برای توضیحات بیشتر وارد کنید در غیر این صورت فیلد لینک را خالی بگذارید.

ارسال پیامک: اگر این اعلان برای کاربر خاصی تعریف شده است، می‌توانید با تیک زدن این گزینه پیامک آگاه‌سازی به کاربر ارسال کنید.

بعد از ارسال اعلان برای کاربر یک نوتیفیکیشن در پنل کاربری او به نمایش در می آید.

امروزه انتخاب خرید پنل پیامک برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید.

راهنمای ارسال پیامک از وب سایت به کاربران

بعد از ایجاد اعلان و ارسال آن به پنل کاربر میتوانید یک پیامک برای او ارسال کنید تا پنل کاربری خود را چک کند. کافیست در افزونه مدیریت کاربران بخش تنظیمات این پیام را ایجاد کنید.

ارسال پیامک: اگر در اعلان تیک ارسال پیامک را فعال کرده باشید این پیام ارسال میشود.برای دانستن مزایای بازاریابی پیامکی روی مطلب کلیک کنید و اطلاعات لازم را مطالعه کنید.

تست افزونه مدیریت کاربران

برای اینکه بتوانید افزونه مذکور را تست کنید و با آن کار کنید، دمویی را برایتان در نظر گرفتیم که با اطلاعات کاربری می‌توانید وارد شده و استفاده کنید:

دموی افزونه مدیریت کاربران
نام کاربری: demo@demo.com
 رمز ورود: lavin1234
تهیه افزونه مدیریت کاربران وردپرس با Plugin User Management
خرید از ژاکت

معرفی امکانات افزونه مدیریت کاربران وردپرس در پنل کاربر

ایجاد محصول برای کاربران خاص

با استفاده از ثبت محصول برای کاربران خاص میتوانید یک محصول بصورت فایل دانلودی (ساده) برای کاربر مورد نظر خود ایجاد کنید. پرداخت محصول از طریق درگاه های پرداخت ( سامان – زرین پال – پی ) و کیف پول کاربری که فقط قابل استفاده در پرداخت محصولات خود افزونه می باشد انجام می شود. بعد از پرداخت کاربر میتواند لیست خریدهای خود را در پنل کاربری مشاهده کند.برای دانستن نحوه ارسال پیامک سفید روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

ورود با شماره موبایل ( قابلیت اتصال به پنل اس ام اس تابان اس ام اس )

در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همه رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شماره موبایل شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.
ورود به حساب بدون نیاز به ایمیل به کاربر خود اجازه دهید تا با شماره موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید. این افزونه با قابلیت ارسال سریع پیامک به پنل تابان اس ام اس متصل می شود و تابان اس ام اس خط خدماتی نیز برای اتصال به این افزونه ارایه می دهد و میتوانید بدون دردسر به همه شماره ها ارسال داشته باشید.

احراز هویت کاربران بعد از ثبت نام

ایجاد احراز هویت توسط افزونه مدیریت کاربران وردپرس، می توانید قابلیت احراز هویت شماره موبایل را در ثبت نام تامین کند. اکثر افزونه های ثبت نام روند ثبت نام کاربران را از طریق ایمیل انجام می دهند. با توجه به فراگیر شدن ثبت نام از طریق شماره موبایل، افزونه سیستم مدیریت کاربران این قابلیت را به سایت شما اضافه میکند. احراز هویت شماره موبایل ها می بایست سریع بوده و توانایی ارسال پیامک را به تمام شماره ها مانند شماره های بلک لیست را داشته باشد افزونه مدیریت کاربران وردپرس قابلیت ارسال پیامک با سرعت بسیار بالا و با خط خدماتی را هم نیز در اختیار شما قرار می دهد. این افزونه با قابلیت ارسال سریع پیامک به پنل اس ام اس تابان متصل می شود.آیا می دانید نرم افزار CRM چیست ؟ و په کاربردی دارد؟

گوگل ریکپچا و افزونه مدیریت کاربران

هرگز نمی‌توان اهمیت امنیت سایت را انکار کرد… این موضوع برای همه واضح است، که تامین امنیت سایت، نه تنها برای حفظ اطلاعات کاربران، بلکه به منظور جلوگیری از حملات brutforce برای مدیر سایت هم اهمیت بالایی دارد. اگر ربات‌‏های مخرب به سایت شما حمله کنند، تعداد زیادی درخواست به هاست شما فرستاده می‌شود، و پهنای باند را مصرف و سرعت سایت شما را به شدت کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از این اتفاق، شما باید یک معیار تعریف کنید تا انسان از ربات تشخیص داده شود، و اجازه دسترسی ربات‌‏ها را محدود کند. برای این کار میتوانید از قابلیت Google reCAPTCHA افزونه مدیریت کاربران وردپرس استفاده کنید نیاز به نصب افزونه دیگری ندارید.

اضافه کردن منوی سفارشی پنل ووکامرس

با استفاده از قابلیت اضافه کردن منو‌ها در پنل کاربری ووکامرس، می‌توانید به راحتی و بدون دردسر منوهای بیشتری را به بخش پنل کاربری افزونه اضافه کنید همچنین میتوانید منو را برای نقش های کاربری خاص مخفی کند.

احراز هویت دو مرحله ای

اگر به دنبال جلوگیری از ورود افرادی که حتی رمز عبور پنل مدیریت شما را دارند هستید، استفاده این افزونه را به شما پیشنهاد می کنم! با استفاده از افزونه مدیریت کاربران وردپرس می توانید یک احراز هویت 2 مرحله ای برای کاربران وردپرسی خود فراهم کنید. با افزونه سیستم مدیریت کاربران وردپرس میتوانید تعیین کنید کد احراز هویت به موبایل کاربران یا ایمیل کاربران ارسال شود.

باکس های آمار و اطلاعات در پنل کاربری وردپرس

به راحتی میتوانید باکس های آمار اطلاعات داخل داشبورد کاربران ایجاد کنید با رنگ بندی های مختلف همچنین برای این قسمت شورت کدهای پیشفرض تعریف شده از جمله : خرید های ووکامرس، دیدگاه های کاربر، مقالات ارسال شده کاربر و کلی شورت کد دیگه که میتوانید استفاده کنید بخشی بنام نقش کاربری خاص هم تعریف شده میتوانید باکس را برای نقش کاربری خاص ایجاد کنید.

ارسال اطلاعیه و افزونه مدیریت کاربران

افزونه سیستم مدیریت کاربران وردپرس امکان ارسال اعلان به پنل کاربران به روش های مختلف برای سایت شما فراهم می آورد و در نتیجه رضایت کاربران خود را جلب نمایید همچنین میتوانید برای کاربر خاص پیام خصوصی ارسال کنید در صورت نیاز از طریق پیامک به کاربر اطلاع دهید.

ثبت نام با شماره موبایل

به کاربران خود اجازه دهید تا با شماره موبایل خود ثبت نام انجام دهند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا مجبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند.

قالب صفحات ورود و ثبت نام

یکی دیگر از ویژگی های خوب افزونه مدیریت کاربران وردپرس تغییر قالب صفحات دلخواه می باشد که ما برای شما چندین قالب برای صفحات شما طراحی کردیم و در آپدیت های بعدی قالب های زیادی اضافه خواهد شد تا شما بتوانید برای صفحات خود قالب دلخواه را انتخاب کنید.

ارسال پیامک ووکامرس در پنل کاربری وردپرس

افزونه مدیریت کاربران وردپرس بهترین گزینه برای اطلاع رسانی خریداران از وضعیت سفارش شان میباشد. با استفاده افزونه سیستم مدیریت کاربران امکان ارسال SMS در تمام مراحل خرید مشتری وجود دارد. همچنین میتوانید متن پیامک ارسالی به مشتریان را تنظیم کنید.

ارسال مقاله و افزونه مدیریت کاربران

با افزونه مدیریت کاربران وردپرس میتوانید قابلیت بسیار ویژه ارسال مقاله را در سایت خود برای کاربران فراهم کنید همچنین این افزونه قابلیت تعیین پست تایپ سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد میتوانید بعد از منتشر شدن مطلب به نویسنده پیامک ارسال کنید.

ارسال پیام خوش آمد گویی

هر کاربر جدیدی که در سایت ثبت نام میکند بلافاصله یک ایمیل دریافت می کند که در آن نام کاربری و رمز عبور برای کاربر نوشته شده است. شما هم می توانید برای اطلاع کاربران از عضویتشان در سایت، یک ایمیل یا پیامک خوش آمد گویی با متن دلخواه برای آنها ارسال کنید.

برای ارسال پیام های سیستمی از سمت سیستم مدیریت کاربران کافیست در پنل تابان اس ام اس ثبت نام کنید.

آیا میدانید ارسال BTS چیست ؟ برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید.

چرا از تابان اس ام اس برای ارسال پیامک استفاده کنیم؟

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف karbar استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس

 با کد تخفیف karbar از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30درصدی پنل اس ام اس با افزونه مدیریت کاربران تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

 

دیگران مطالب زیر را نیز مشاهده کرده اند:

افزونه پیامک وردپرس wordpress

ثبت نام در وردپرس با پیامک

افزونه احراز هویت کاربران با ارسال پیامک

افزونه تایید شماره موبایل وردپرس

افزونه پیامک ووکامرس

 ماژول WooCommerce

ماژول پیامک WHMCS

ماژول پیامک جوملا

ماژول پیامک اپن کارت

افزونه پیامک گرویتی فرم 

افزونه DIGITS

افزونه تایید شماره موبایل وردپرس

افزونه تایید حساب کاربری دکان

افزونه پیامک دروپال

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...