ارسال پیامک تبلیغاتی در آذربایجان غربی

ارسال پیامک تبلیغاتی در آذربایجان غربی

دسته بندی:
6 دیدگاه

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس آذربایجان غربی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در آذربایجان غربی صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در آذربایجان غربی

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس آذربایجان غربی امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و… وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس آذربایجان غربی

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

ثبت نام پنل اس ام اس

 

ارسال بلک لیست در پنل اس ام اس آذربایجان غربی

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنیدبرا دانستن نحوه ارسال پیامک سفید روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

پنل پیامک مخابرات آذربایجان غربی

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود ، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند.

در کلان شهرهایی مانند آذربایجان غربی به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند ، استفاده از پنل اس ام اس آذربایجان غربی و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد .

اگر شما صاحب کسب و کار هستید تا به حال به داشتن پیامک انبوه و تاثیر چشم گیر پنل اس ام اس در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید ؟ در این مقاله سعی بر این داریم تا تمامی امکانات پنل اس ام اس مخابرات آذربایجان غربی را که پنل اس ام اس مخابرات را برای صاحبان کسب و کار ارائه می دهد به طور کامل شرح نماییم . سامانه پیام کوتاه در این صنف ، هم از لحاظ تبلیغاتی و هم از جهت ارسال پیامک به مشتریان ثابت مورد استفاده قرار می گیرد .همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی از امکانات بیشتری استفاده کنید

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

پنل اس ام اس مخابرات آذربایجان غربی

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس آذربایجان غربی

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کردهو به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .یکی دیگر از ویژگی های پنل ما ارسال پیامک با الگوها می باشد که بتوانید از الگوهای آماده برای تبلیغات خود استفاده کنید.

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات آذربایجان غربی

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .در پنل پیامک وضعیت دلیوری پیامک برای شما به نمایش گذاشته می شود.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS در پنل اس ام اس آذربایجان غربی

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در استانی مثل آذربایجان غربی می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .یکی از بهترین راه جمع آوری شماره مشتریان استفاده از پنل پیامک می باشد. از این پنل ها می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آذربایجان غربی

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان آذربایجان غربی ارسال نمایید .برای مطالعه مطلب CRM چیست ؟ روی آن کلیک کنید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول آذربایجان غربی

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !یکی از ویژگی های ارسال پیامک کنترل وسایل برقی با پیامک می باشد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

ارسال پیام صوتی آذربایجان غربی

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .برای خرید خط خدماتی می توانید با مشاورین تابان اس ام اس تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های آذربایجان غربی درپنل اس ام اس آذربایجان غربی

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارومیه , اشنویه نالوس , باروق , پلدشت , تکاب , چهاربرج , ربط , سرو , سیلوانه ,شاهین دژ
فیرورق , قوشچی , ماکو , مهاباد , میرآباد , نقده , نوشین , نالوس , میاندواب , محمدیار
کشاورز , قره ضیاءالدین , شاهین دژ کشاورز , سیمینه , سلماس , سردشت , خوی
چالدران , پیرانشهربازرگان , اواجیق , اشنویه , ایواوغلی , بوکان , تازه شهر
فیروق،ایواوغلی , سردشت میرآباد , محموداباد و…..

ویژگی های پنل اس ام اس آذربایجان غربی

خدمات پنل پیامکی آذربایجان غربی

  1. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل پنل اس ام اس آذربایجان غربی برای شما ارسال می‌گردد
  2. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  3. پیامک تبلیغاتی از روی نقشه
  4. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  5. به مشاوره رایگان برای خرید پنل پیامک نیاز دارید ؟
  6. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آذربایجان غربی
  7. ارسال پیام انبوه صوتی
  8. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آذربایجان غربی
  9. امکان ذخیره شماره و ارسال پیامک با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری
  10. ارسال پیامک به پیش شماره همراه اول
  11. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آذربایجان غربی
  12. پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آذربایجان غربی
  13. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آذربایجان غربی
  14. ارسال سن و جنسیت در آذربایجان غربی
  15. نمایندگی پنل اس ام اس آذربایجان غربی
  16. افزونه های پیامکی از جمله افزونه دیجیتس

اطلاع رسانی و تبلیغات پیامکی هدفمند

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس تابان اس ام اس در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

استفاده از پنل پیامک یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشدآیا میدانید ارسال BTS چیست ؟ برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید.

کلام آخر

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!شما می توانید برای تبلیغات خود با پنل اس ام اس ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید.

آشنایی با آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی یکی از 31 استان ایران است، که در منطقهٔ آذربایجان در شمال غربی این کشور قرار دارد و مرکز آن شهر ارومیه است.

این استان با داشتن حدود 1000 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه که از شمالی‌ترین نقطه استان (مرز بازرگان) تا جنوبی‌ترین منطقه آن (بوکان) را به هم متصل می‌کند و از امکان ارتباطات زمینی مناسبی برخوردار است. این استان تنها استان ایران است که با ترکیه هم مرز است. حوزه‌های آبریز : دریاچه ارومیه ، رودخانه ارس ، رودخانه زاب کوچک .

جنگل‌های طبیعی استان، هرچند که در قسمت‌هایی از پیرانشهر و مهاباد وجود دارد، ولی مناطق وسیع جنگلی در سردشت قرار گرفته‌است که مساحت آن را بین 60 تا 80 هزار هکتار تخمین می‌زنند. کل مساحت جنگل‌های مصنوعی در استان به 320 هکتار در قطعات متفاوت می‌رسد.شما با ارسال پیامک برای اصناف می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

ثبت نام پنل اس ام اس

با کد تخفیف westazer30 از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز

ارسال پیامک تبلیغاتی در خوی

ارسال پیامک با کد پستی جدید همراه اول

ارسال پیامک انبوه به روش ایرانسل منطقه ای

پنل اس ام اس مشهد
پنل پیامک تبریز
ارسال پیامک تبلیغاتی همدان
ارسال پیامک انبوه قزوین
پنل اس ام اس مخابرات اراک
پنل اس ام اس شیراز
پنل پیامک تهران
ارسال پیامک تبلیغاتی کرمانشاه
ارسال پیامک انبوه کردستان
پنل اس ام اس مخابرات ایلام

5/5 - (31 امتیاز)

مطالب بعدی

6 پاسخ

    1. با عرض سلام و احترام
      بله این امکان وجود دارد.
      ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با خط خدماتی انجام می گردد.

  1. برای مجموعه در آذربایجان غربی خواستیم ارسال اسمس داشته باشیم چی کار باید بکنیم

    1. با سلام و احترام
      در ابتدا باید پنلی مناسب با کسب و کارخود تهیه کنید سپس ارسال های خود را انجام دهید

    1. با سلام و احترام
      پنل ها مادام العمر هستند و به صورت رایگان تمدید می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...