ارسال پیامک به تفکیک کد پستی آذربایجان شرقی

ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی

دسته بندی:
2 دیدگاه

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس آذربایجان شرقی امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و… وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

افزایش فوری مشتریان

یکی از خوبی‌های پنل پیامک افزایش فوری مشتریان است راهکارهای دیگر مانند چاپ تراکت، بنر، روزنامه و… نمی‌تواند در کوتاه مدت درامد شما را افزایش دهد اما کافی است به افرای که در محله شما هستند یک پیشنهاد خوب ارسال کنید به سرعت با شما تماس می‌گیرند و می‌توانید فروشتان را سریع افزایش دهید.برای خرید خط خدماتی می توانید با مشاورین تابان اس ام اس تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

ثبت نام پنل اس ام اس

خرید پنل برای ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی

اگر قصد ثبت نام پنل اس ام اس را دارید می‌توانید صفحه پنل اس ام اس تبریز را مشاهده نمایید و اگر وقت شما برای تبلیغات و افزایش فروش و مشتری محدود است میتوانید از سرویس ارسال پیامک انبوه توسط تابان اس ام اس استفاده کنید برای مشاهده بانک شماره موبایل شهر آذربایجان شرقی(تبریز) به صفحه ارسال پیامک انبوه در تبریز مراجعه نمایید.شما با وب سرویس ارسال سریع پیامک می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و از خدمات متمایز پنل پیامک استفاده کنید.

برای ارسال اس ام اس کد پستی آذربایجان شرقی چه اقداماتی لازم است ؟

وارد سامانه پیامک شوید از منو سمت راست – ارسال پیامک را انتخاب کنید با کلیک روی دکمه ارسال پیامک و افزودن گیرندگان منو مربوط به ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی نمایش داده می شود.شما بصورت غیر حضوری می توانید سامانه ارسال پیامک را برای کسب و کارتان فعال کنید و از این روش برای تبلیغات خود بهره مند شوید.

بعد از کلیک روی دکمه ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی ، سیستم دو روش ارسال پیامک کد پستی به شما نمایش می دهد:

  • ارسال پیامک بر اساس کدپستی به ایرانسل
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی به همراه اول
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره موبایل

شما بر اساس نوع مخاطب میتوانید بانک کد پستی ایرانسل یا بانک کدپستی همراه اول را انتخاب نمایید؛ در قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی ایرانسل، یک امکان فوق العاده وجود دارد که شما میتوانید حتی جنسیت مخاطبین را انتخاب نمایید، مثلا اگر شما آرایشگاه زنانه داشته باشید میتوانید به بانوانی که در منطقه شما هستند پیامک ارسال نمایید.

بعد از انتخاب اپراتور سرویس دهنده برای ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی، کد پستی از شما درخواست می شود که با وارد کردن 5 رقم کد پستی تعداد دقیق گیرندگان به شما نمایش داده می شود و میتوانید به افرادی که در این منطقه هستند پیامک ارسال کنید.شما می توانید برای تبلیغات خود با پنل اس ام اس ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید.

نقشه کدپستی استان آذربایجان شرقی

توجه برای ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال هدفمند پیامک میتوانید از تابان اس ام اس یک سامانه پیامک حرفه‌ای تهیه نمایید و بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی به مناطق مورد نظرتان را از همین امروز آغاز نمایید.شما با ارسال پیامک به شماره موبایل مشاغل کشور می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

پنل پیامک مخابرات تبریز

امروزه از پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و ارسال اس ام اس کد پستی آذربایجان شرقی… استفاده می‌شود، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از خرید پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند تبریز به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند، استفاده ازپنل اس ام اس و ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی یا ارسال پیامک بر اساس سن می‌باشد.

اگر شما صاحب کسب و کار هستید تا به حال به ارسال پیامک انبوه و تاثیر چشم گیر پنل اس ام اس در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید؟ در ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی سعی بر این داریم تا تمامی امکانات پنل اس ام اس مخابرات تبریز را که پنل پیامک مخابرات تابان اس ام اس برای صاحبان کسب و کار ارائه می دهد به طور کامل شرح نماییم .سامانه پیام کوتاه در این صنف، هم از لحاظ تبلیغاتی و هم از جهت ارسال پیامک به مشتریان ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.شما با انواع پیامک زماندار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و پیام های خود را طبق زمانی که تعیین کردید برای مخاطبین خود بصورت خودکار ارسال کنید.

سامانه پیامک تبریز و ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی

کلانشهر تبریز در شمال غربی ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد. این شهر بزرگ، بزرگترین قطب اقتصادی در منطقه شمال غرب ایران و از مناطق آذری نشین است، شهر تبریز به دلیل بازدیدکننده بسیار بالا و خریداران و مشتریان زیاد و همچنین وجود فروشگاه ها و موسسات و فروشندگان بزرگ، نیازمند به تبلیغات پاسخگو و موثر برای رسیدن به اهداف کسب و کارهای مختلف این استان می باشد که با ثبت نام پنل اس ام اس تبریز یا پنل پیامک تبریز، می توان این نیاز را برطرف ساخت و از امکانات آن بهره مند شد.یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیام کوتاه می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.

شما میتوانید:

با خرید سامانه پیام کوتاه تبریز و استفاده از امکانات آن، پیامک انبوه به تمام نقاط شهرستان های استان آذربایجان شرقی ارسال کنید و نیاز تبلیغاتی خود را برطرف سازید. پنل تابان اس ام اس یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی و ارسال انبوه پیامک و ارسال پیامک کدپستی آذربایجان شرقی برای تبریز است که می تواند راه حل مناسبی برای تبلیغات در سطح شهر و معرفی کسب و کارهای گوناگون به مخاطبان باشد.یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

پنل اس ام اس مخابرات آذربایجان شرقی

در روش ارسال پیامک به بانک شماره تلفن های همراه تابان اس ام اس شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید.

  • ارسال پیامک از نقشه گوگل
  • ارسال پیامک از فایل متنی و اکسل
  • ارسال اس ام اس کد پستی آذربایجان شرقی
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل
  • ارسال بر شهرستان های آذربایجان شرقی
  • ارسال پیامک به ایمیل

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات تبریز

توسط این قابلیت سامانه پیامکی، شما می توانید از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.با دانستن در مورد نحوه استفاده از منشی عضویت تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات تبریز

در این منو از ارسال، کاربران باید کدپستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش میدهد.امکان فوق العاده ای در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی فراهم است که می‌توان در سالروز تولد مخاطبان به طور اتوماتیک برای آنها پیام تبریک تولد فرستاده شود. ارسال پیامک تبریک  تاثیر زیادی در جذب مشتریان دارد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS آذربایجان شرقی

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل تبریز می تواند فیدبک بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید.شما با ارسال پیامک اتوماتيک اخطاريه می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک اخطاریه از تماس های مکرر جلوگیری می کنید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آذربایجان شرقی

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان تبریز ارسال نمایید.با ارسال پیامک تبلیغاتی کد هديه نیز می توانید در کسب و کار خود تبلیغاتی مفید داشته باشید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول آذربایجان شرقی

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید. آن هم به صورت هدفمند!آیا می دانید که شما می توانید از پیامک تایید گارانتی در پنل اس ام اس خود استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی تبریز در ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانید به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند.شما می توانید برای فروش بیشتر و تبلغاتی هوشمندانه از ایجاد مسابقه با اس ام اس در کشب و کار خود بهره بگیرید.

ارسال اس ام اس به کلیه شهرستان ها و ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند.با نظرسنجی پیامکی می توانید از خدماتی که در کسب و کارتان ارائه می دهید متوجه شوید که چقدر مورد رضایت مشتریان شما بوده است.

ویژگی پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

  • پنل اس ام اس مادام العمر ( life time )
  • نوبت دهی پيامكی
  • فعال سازی آنی پنل؛ در لحظه خرید
  • گزارش ارسال پیام
  • ارسال آنی پیام کوتاه به بلک لیست
  • پیامک یادآوری اقساط
  • ارسال اس ام اس کدپستی آذربایجان شرقی
  • ارسال پیامک خودکار در پنل پیامک

ادامه مطلب در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی با تخفیف 30 درصدی بخوانید.

ارسال پیامک براساس کدپستی آذربایجان شرقی

تقسیمات کد پستی استان آذربایجان شرقی
شهرستانرنج کد پستی کل شهرستانکد پستی کل شهرستان شهر یا آبادیکد پستیرنج کامل کد پستینقشه کدپستی
ازتا
کدپستی تبریز511519کد پستی شهر تبریز51511-513-514-515
516-517-518-519
5355153561کد پستی خسروشهر53551
کد پستی لاهیجان53561
5361153619کد پستی سردرود536153611-53613-53614-53615
53616-53617-53618-53619
5363153691کد پستی کجا آباد53631
کد پستی خلنجان53641
کدپستی ینگی اسپران53651
کد پستی باسمنج53661
کد پستی شادبادمشایخ53671
کد پستی کندرود53681
کد پستی مایان سفلی53691
کدپستی میانه53115319کد پستی شهر میانه5315311-5313-5314-5315
5316-5317-5318-5319
5331153319کدپستی میانه533153311-53313-53314-53315
53316-53317-53318-53319
5333153391کد پستی ترک53331
کد پستی ایشلق53341
کد پستی ترکمان چای53351
کدپستی خاتون آباد53361
کد پستی شبخدر آباد53371
کد پستی قره بلاغ53381
کد پستی آقکنده53391
5341153419کد پستی میانه534153411-53413-53414-53415
53416-53417-53418-53419
5343153491کد پستی آچاچی53431
کد پستی گوندوغدی53441
کد پستی پورسخلو53451
کد پستی کنگاور53461
کد پستی قریو جاق53471
کد پستی چولاقلو53481
کد پستی آرموداق53491
کد پستی شهر اسکو5351153519کد پستی شهر اسکو535153511-53513-53514-53515
53516-53517-53518-53519
5353153541کدپستی کهنمو53531
کد پستی اربط53541
5357153581کد پستی خاصبان53571
کد پستی ایلخچی53581
کد پستی آذر شهر5359153599کد پستی سرای ده53591
5371153719کد پستی شهر آذرشهر537153711-53713-53714-53715
53716-53717-53718-53719
5373153791کد پستی تیمورلو53731
کد پستی قدمگاه53741
کد پستی ممقان53751
کد پستی گوگان53761
کد پستی شیرامین53771
کد پستی هفت چشمه53781
53791
کد پستی شبستر5381153819کد پستی شهر شبستر538153811-53813-53814-53815
53816-53817-53818-53819
5383153891کدپستی امند53831
کد پستی خامنه53841
کد پستی سیس53851
کد پستی صوفیان53861
کد پستی شندآباد53871
کدستی تسوج53881
کد پستی شرفخانه53891
کد پستی هریس5391153919کد پستی شهر هریس539153911-53913-53914-53915
53916-53917-53918-53919
5393153991کد پستی اندیس53931
کد پستی مینق53941
کد پستی بخشایش53951
کد پستی سرند53961
کد پستی زرنق53971
کد پستی بیلوردی53981
کدپستی خواجه53991
کدپستی مرند54115419کد پستی شهر مرند5415411-5413-5414-5415
5416-5417-5418-5419
5433154391کد پستی گلین قیه54331
کد پستی هرزندجدید54341
کدپستی بناب مرند54351
کد پستی زنوز54361
کد پستی دولت آباد54371
کد پستی یکان کهریز54381
کد پستی یامچی54391
کد پستی جلفا5441154419کد پستی شهر جلفا544154411-54413-54414-54415
54416-54417-54418-54419
5443154471کد پستی شجاع54431
کد پستی داران54441
کد پستی سیه رود54451
کد پستی نوجه مهر54461
کد پستی کشک سرای54471
کد پستی اهر5448154491کد پستی خروانق54481
کد پستی هوراند54491
5451154519کد پستی شهر اهر545154511-54513-54514-54515
54516-54517-54518-54519
5453154591کد پستی چول قشلاقی54531
کد پستی ورگهان54541
کد پستی افیل54551
کد پستی آذغان54561
کد پستی سیه کلان54571
کدپستی ورزقان54581
کد پستی آق بزار54591
کد پستی کلیبر5461154619کد پستی شهر کلیبر546154611-54613-54614-54615
54616-54617-54618-54619
5463154691کد پستی مولان54631
کد پستی خمارلو54641
کد پستی عاشقلو54651
کد پستی اسکلو54661
کد پستی آبش احمد54671
کدپستی یوزبند54681
کد پستی لاریجان54691
کد پستی سراب5471154719کد پستی شهر سراب547154711-54713-54714-54715
54716-54717-54718-54719
5473154791کد پستی اسب فروشان54731
کد پستی ابرغان54741
کد پستی شربیان54751
کد پستی مهربان54761
کد پستی رازلیق54771
کد پستی آغمیون54781
کد پستی اردها54791
کد پستی بستان آباد5491154919کد پستی شهر بستان آباد549154911-54913-54914-54915
54916-54917-54918-54919
5493154991کد پستی قره چای حاجعلی54931
کد پستی قره بابا54941
کد پستی سعیدآباد54951
کدپستی آلانق54961
کد پستی کردکندی54971
کد پستی تیکمه داش54981
کد پستی قره چمن54991
کد پستی مراغه55115519کد پستی شهر مراغه5515511-5513-5514-5515
5516-5517-5518-5519
5533155391کد پستی ورجوی55331
کد پستی گل تپه55341
کد پستی خراجو55351
کد پستی داش آتان55361
کد پستی داش بلاغ بازار55371
کدپستی صومعه55381
کد پستی علویان55391
5541155419کد پستی عجب شیر 554155411-55413-55414-55415
55416-55417-55418-55419
5543155491کد پستی شیراز55431
کد پستی خضرلو55441
کد پستی یگنجه55451
کد پستی مهماندار55461
کد پستی خانیان55471
کد پستی دانالو55481
کد پستی رحمانلو55491
کدپستی بناب5551155519کد پستی شهر بناب555155511-55513-55514-55515
55516-55517-55518-55519
5553155591کد پستی زاوشت55531
کد پستی آلقو55541
کدپستی روشت بزرگ55551
کد پستی خوشه مهر55561
کد پستی زوارق55571
کد پستی خانه برق55581
55591
5568155691کد پستی طورآغائی55681
55691
کدپستی ملکان5561155619کد پستی شهر ملکان556155611-55613-55614-55615
55616-55617-55618-55619
5563155671کد پستی لکلر55631
کد پستی بایقوت55641
کد پستی آروق55651
کد پستی آق منار55661
کد پستی لیلان 55671
کد پستی هشترود5571155719کدپستی شهر هشترود557155711-55713-55714-55715
55716-55717-55718-55719
5573155791کد پستی اوشندل55731
کد پستی علی آباد علیا55741
کد پستی ذوالبین55751
کد پستی نظر کهریزی55761
کد پستی آتش بیگ55771
کد پستی سلوک55781
کدپستی نصیر آباد سفلی55791
5581155819کد پستی قره آغاج558155811-55813-55814-55815
55816-55817-55818-55819
5583155891کد پستی ارسگنای سفلی55831
کد پستی سلطان آباد55841
کد پستی قلعه حسین خان55851
کد پستی آغچه ریش55861
کد پستی ذاکرکندی55871
کد پستی قوچ احمد55881
کد پستی آغ زیارت55891

 

 

 

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 – 021

ثبت نام پنل اس ام اس

با کد تخفیف sharghi30 از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

5/5 - (14 امتیاز)

مطالب بعدی

2 پاسخ

    1. با عرض سلام و احترام
      بله چنین امکانی در سامانه تابان اس ام اس وجود دارد.
      برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با خط خدماتی انجام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...